Když je léto...

14:58 Kristýna H. 2 Comments

...tak vás poštípou komáři víc, než kdy jindy. ....může být i takový horko, že byste zabili pro kousek stínu. ...můžete sedět dýl sedět venku za světla. ...sbíráte ovoce přímo ze stromů a rovnou ho jíte. ...vezmete si oběd ven a dokonale vás vyprudí hejno vos. ...je všechno takový uvolněnější a hezčí. ...každopádně já se v létě neobejdu bez těchto věcí:

  • KOUPÁNÍ
Asi to, že jsem se narodila ve znamení Vodnáře mě předurčilo k lásce k vodě. Jenže nesnáším přeplněná koupaliště nebo pláže. Takže teď, když máme doma na zahradě bazén, tak to je takovej můj malej ráj na zemi a vážně si to užívám. Probrala jsem veškeré své plavky a zjistila, že fakt nutně potřebuji nové. Vyhlédla jsem si tyhle krásky Lisca. Určitě se podívejte na jejich stránky - www.lisca.com, mají v nabídce nejen krásné plavky nebo prádlo. 

plavky: Lisca

  • MELOUN
Co by to bylo za léto bez ovoce a bez melounu zvlášť?! Toliko štěstí se může schovat do jednoho kulatýho zelenýho melounu, kterej je uvnitř krásně zralej, červenej, šťavnatej a hlavně BEZ PECEK! :)) Prostě a jednoduše symbol léta.

Léto = melou. Meloun = léto.


  • KNÍŽKY
Ne snad, že bych jindy během roku nečetla, ale v létě mě to baví rozhodně nejvíc. Většinou si na léto vybírám i lehčí témata (uznejte, že Anna Karenina nebo třeba naturalistické romány Émila Zoly jsou prostě zimní témata! :)) ). Navíc už se konečně dostávám s dětmi do režimu, že si občas zvládnu udělat chvilku času na čtení. Dokonce se mi během posledních dvou měsíců podařilo přečíst čtyři knihy. Historky z hereckého prostředí od Marušky Doležalové - Kafe a cigárko, během cesty do Berlína a zpátky jsem přelouskala snové a romantické P.S. od Ani Geislerové, následně jsem poměrně rychle shltla aktuálně velmi populární Dívku ve vlaku od Pauly Hawkins (jsem zvědavá později na film). A minulý týden jsem dočetla Bábovky od Radky Třeštíkové, což je jedna z těch knih, které mi po přečtení chybí.

Ideální na léto. :)

  • MLADÝ KOKOS
Můj objev tohoto léta. Zkoušela jsem kokosovou vodu Pure Coco, která mi chutnala pouze s příchutí ananasového pyré, takže jsem si tenhle mladý kokos kupovala s lehkou nedůvěrou. O to víc mě mile překvapilo, jak moc mi to chutnalo. Je to (samozřejmě ohromně) zdravý, osvěžující a hlavně dobrý. I dětem to chutná! Ani jsem se nestačila otočit a Cipís to dal na jeden zátah. Dřív, než bys řekl "kokos".

Honem to musím vypít, než mi to máma zase vezme!


Bez čeho si nedokážete představit léto vy? :)


2 komentáře:

  1. Já si léto nedokážu představit bez sukní, šatů a různých letních bot. Jsem totiž typ, kterému je zima klidně i když je 30°C, takže takové kousky nosím opravdu jen v létě - což mě někdy mrzí. :D :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. V létě snažím užívat sukní a šatů jak to jde, protože jinak převážně taky nosím kalhoty...

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️