Když tě honí mlsná...

22:35 Kristýna H. 3 Comments

Můj drahocenný notebook mě minulý týden trochu postrašil a zdálo se, že nevstane z mrtvých. Bohu dík za mého šikovného muže, který ho vzkřísil, i když - "no, těžko říct, jak dlouho bude ještě fungovat." Což nepotěší. Nikoho. Zvlášť matku na mateřský - jakože bez peněz - a zvlášť pro mě, která všechno utratí za kafe! Takže rychle využívám toho, že notebook funguje a mám tu pro vás jeden článek plný tipů, co dobrého hodit do břucha. 

Kafe má u mě jednu velkou nevýhodu - hrozně ráda si dávám k němu něco dobrýho. Takže hřešim poměrně často a mám děsně slabou vůli. Musim nějak vymyslet, jak jí posílit, poněvadž ta rovnice je naprosto jasná. Nicméně abych měla aspoň někdy dobrej pocit, že jenom nemlsam koláče/dortíky/zmrzlinky/čokoládu/muffinky/croissanty/lívance/snědlamámu/snědlatátu..., tak si samozřejmě dám i nějakou tu zdravou dobrotu. A pár bych vám jich chtěla doporučit.



Když jsem nedávno šla vyzkoušet tu slavnou acai bowl do Herbivore na Rašínově nábřeží, koupila jsem si tam také "Nemléko". Tak za prvé mě zaujal název, za druhé už jsem strašně dlouhou dobu chtěla okusit mandlové mléko. Nechtěla jsem ale žádné Alpro a podobný chemický srajdy, a doma se mi ho dělat nechtělo. Sice nebylo uplně levný (tady za 125,-, přímo u stánku Nemléka na Náplavce tuším kolem 85,-?), ale v tu chvíli to pro mě bylo jasnou must-try záležitostí. Chutná mi, i když to nejspíš není absolutní "pane bože, chci okamžitě další" (jako třeba levandulovou zmrzlinu od Créme de la créme :D ), ale určitě si ho zase koupím a udělám si doma chia puding, protože prostě mandle miluju a tohle je zase příjemná změna oproti kravskému či jinému mléku. A vůbec je mi strašně sympatickej ten projekt, kdy se někdo snaží o zdravou alternativu mléka, bez chemie, v super balení, vtipným názvem a tak. 


S tímhle krasoleským jogurtem jsem se prvně setkala v Super Tramp Coffee, kde si ho dala kamarádka a překvapilo mě, jak normální bílej jogurt může bejt tak děsně dobrej (a jakože jsem zatim za top záležitost v oblasti bílejch jogurtů považovala Hollandie!)! Tohle je prostě jogurt, kterej si chcete strašně moc vychutnat samotnej, bez ničeho navíc. A nebo s čerstvym ovocem. Třeba se sluncem dozrálejma jahodama zrovna utrženejma ze zahrady. Takže mrkejte na google a hledejte Mlékárnu Krasolesí a hned si zapište, kde si tenhle jogurt můžete koupit a jděte, a zítra ať ho máte když ne k snídani, tak ke svačině určitě jo!



Tak raw tyčinky podobnýho typu snad ani nemusim představovat, to všichni, kdo se aspoň trochu koukaj na zdravý alternativy cukrovinek, určitě znají. A na trhu jich je docela velký množství. Vždycky jsem měla problém s tím, že (kupodivu) na mě byly většinou moc sladký. Pak jsem ale objevila tyhle Lifebar a kdyby nestála jedna kolem třiceti kaček, tak je do sebe láduju na kila. :)) Navíc chutnaj i Cipísovi, takže krásně fungujou jako úplatky/svačinky/maminko, dal bych si něco dobrýho a nemám špatný svědomí, že bych mu dávala nějaký sladkosti. Protože kdo mě zná, tak ví, že to oddaluju, co to jen jde.



Vždycky je nějaká módní vlna ať už výživových směrů nebo jen konkrétních produktů. Teď hrozně frčí mladý kokosy, kokosová voda. Tak to jsem samozřejmě musela ochutnat (asi jako tu acai bowl - co kdyby mi něco uteklo, žejo!) a nějak mě to teda nenadchlo. Pak jsem viděla tenhle Pure Coco s ananasovým pyré a to už byla jiná liga. Jakože mňam! Někdy to zkuste! V horkym létu to podle mě neskutečně skvěle osvěží!



Šufánek! Už to samo o sobě zní tak roztomile, že zkusit nějaké jejich oříškové máslo je jasná volba. A že už jsem pár másel koupila (a snědla), tak Šufy rozhodně vede! Myslela jsem si, že mi chutná arašídový máslo. Dobrý. Dokud jsem neochutnala Šufánkovic kombinaci arašídy-kokos. Strašně nerada tenhle termín používám, ale udělám výjimku - nebe v hubě, vážení! :)) A pak přišel na řadu čistej kokos. Takže jako kokosový máslo je ještě o jeden level nad nebe v hubě! Když si ho dám jednu (samozřejmě vrchovatou) lžíci na lívance, kde se krásně rozteče, tak to je fakt zážitek! Teď jsem si objednala na zkoušku lískáče/čokoláda a už teď tušim, že ta piksla nevydrží dýl jak tejden! :)) 



Znáte některé z těchto produktů? Chutnají vám nebo vůbec ne? :) 


3 komentáře:

  1. Lifebar tyčinky nám. Moc mi chutnají. Určitě zdravá alternativa na výlet, před cvičením atd., Šufánek miluju. Mám doma tuším, že arašídy - kokos (nevím přesně). Za pár dní se vracím z Anglie, tak to vidím na ovesnou kaši a pořádnou lžící Šufánka.
    Na Nemléko se asi nedostanu. Nebo spíš k nám do východních čech se to nedostane. Na jogurt mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď mě honí mlsná ještě víc...

    OdpovědětVymazat
  3. Ty raw tyčinky vypadají dobře a věřím, že každý by si takovýhle tyčinky kupoval pořád, kdyby nestály kolem 30,- Kč.:D Jinak věci od Šufánka mě lákají už dlouho (hlavně arašídové máslo), tak snad se někdy odhodlám a koupím si od něj něco:)
    http://letseatmg.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️