Už máš svojí Parlorku?

20:38 Kristýna H. 1 Comments

Není čas se nudit! I květen přináší nově otevřené podniky, které se prostě musí vykoušet! Jedním z nich byla i zmrzlinárna Parlor. A když jsem viděla fotky z otvíračky, na návštěvu jsem se začala hodně těšit.

Baví mě, jak se gastronomie a kavárenství postupně zvedají na fakt skvělou úroveň. Ono totiž, když je vám někde dobře, maj tam dobrý jídlo, koláče a zákusky jak od babičky, kafe, cokoliv, jednoduše vás to hodí na strašně příjemnou pozitivní vlnu. Alespoň u mě to spolehlivě funguje. A Parlor je místo, kam si můžete zajít na kvalitní, a ještě líp vystihující slovo - fantastickou - zmrlinu. Že je v Praze několik míst, kde si dáte dobrou zmrzku? Ano, bohu dík, ano! Ovšem tady jí dostanete zase o stupínek s přidanou hodnotou. Jedná se totiž o zmrzlinový sendvič. Zmrzlinu z dílny Crème de la Crème vám tu naservírují do domácích cookies dle vašeho výběru. Věřte mi, že nebudete vědět, co dřív... Stejně tak vybrat si zmrzlinu není tak jednoduchý, jak se může na první pohled zdát. Můj výběr nakonec padl na cookie s ovesnými vločkami a čoko kousky, dovnitř mangovou a levandulovou (ach-můj-bože!) zmrzlinu. A už teď stoprocentně vím, že budu chtít ochutnat i další možné variace a kombinace. Jak se to jí, ptáte se? No možná, možná, že se maličko zapatláte, ale jako nic, co by se nedalo umejt (v obřím umyvadlem hned ve vedlejší místnosti).

Samozřejmě jsem musela ochutnat i kávu. Na mlýnku měli Kolumbii od sanfranciského Sightglass - jemná, chuťově vyvážená káva, která skvěle umocnila zážitek z právě snědené Parlorky. Moc se mi líbí i prostor - zavěšené květiny ze stropu, sezení ve výloze, kolo, různá křesílka, židle... Obsluha byla velmi milá. Abyste nešlápli vedle (což se snad nemůže stát!), dají vám zmrliny ochutnat, takže si můžete vybrat dokonalou kombinaci chutí. Vím jediné - těším se, až se sem zase vrátím!
























Parlor - Ice Cream Cookie Sandwiches
Křižíkova 197/37
150 00  Praha 8 - Karlín

Po-Pá 8:00 - 22:00
So 10:00 - 22:00
Ne 10:00 - 20:00

   


1 komentář:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️