Duben ve fotografiích

21:56 Kristýna H. 7 Comments

Sice jsem neustále na dovolený, jak se říká mateřský, ale mám pocit, že furt nestíhám. Nestíhám všechno, co bych chtěla. Naštěstí stíhám hojně kavárenské povalečství, což tu mou mateřskou činí ještě příjemnějším, než je. Kromě toho mě neustále baví dělat dobré snídaně, dívat se kolem sebe - protože probouzející jaro je neskutečně boží, užívat si první teplé sluneční paprsky a jednoduše žít. Že mi doma stojí tři kopy prádla na vyprání a doma nějak neprošlo, že bychom snídat mohli i večer (poněvadž jinak mě vaření zas až tolik netankuje), to už je vedlejší. :)) Tak tady je pár fotek a já jdu ještě pracovat. Aby bylo na plenky (a na kafe, samozřejmě :D).

Moje klasické pohankové lívance



Probouzející se jaro je neskutečný



Procházkový úlovek - medvědí česnek



Poklad na zemi - medvědí česnek



Občas i něco upeču, aby se neřeklo. :))



Když Olympus potká Olympuse :)



Tak jako musíme si to dělat pěkný, no ne?



Lívance nejim každý ráno. Někdy se odbydu i něčim takovym. :))



Tohle je prostě nádherný - úžasný - boží!



Můj úlovek měsíce dubna - tyhle totálně nejvíc pohodlný Vagabondy. Láska na první pohled a na první nošení!



Takový to, když se někdo nemůže dočkat českýho chřestu.



Praha je prostě nejvíc. Nejvíc nádherná.



A na závěr jeden mugcake k snídani. :)



7 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️