the KAVÁRNA

21:43 Kristýna H. 8 Comments

V minulém článku jsem se zmiňovala o novém espresso baru v Haštalské, Onesip Coffee. Celých pět dní na to se v Praze otevřela další kavárna s jednoduchým názvem the Kavárna! Paráda, jak jsem psala, mám fakt radost, jak se tyhle podniky rozrůstaj. Najednou je tolik možností, kam se může člověk vrtnout. A fakt už je sakra z čeho vybírat.

Takže samozřejmě okamžitě po zjištění existence nové kavárny jsem si naplánovala, že hned jak to půjde, tak se musím zastavit na kafe. Podařilo se mi to až dnes. Kavárnu jsem kontrolovala na Instagramu a dost mě zaujal koutek s gaučíkem. Tak samozřejmě byl obsazený, škoda. The Kavárna je rozdělená do dvou místností, hlavní, ve které je bar a několik stolků. Druhá místnost je právě ta s gaučíkem (což je fakt vymazlenej kouteček) a současně jedním stolkem, a je uplně maličkatá. Design je docela povedený, nejvíc se mi líbí gaučík (tak samozřejmě), bar, obrazy a lustry. Což je vlastně většina. :))

Nabídka je docela široká... Od klasických kávových variant, přes drip, aeropress, ale i "speciality" jako matcha latté nebo chailatté nebo turek. Jo, to mě fakt pobavilo. Prostě turek. Čau. K pití si můžete dát i vínečko a i něco přísnějšího. Uspokojit mlsnej jazýček můžete jak slanými, tak sladkými koláči, toasty (já si dala opečený chléb s pomazánkou z bílých fazolí - ala hummus - a chorizem), španělskou tortillu nebo třeba bulgur na několik způsobů. K obsluze žádné výtky nemám, tam probíhalo všechno v naprostém pořádku.
Na mlýnku mají kávu od mamacoffe, což hodnotím trochu mínusově... Je tolik jiných zajímavějších pražíren, tak proč zrovna mamacoffe... Rozhodně to není kafe, který by se nedalo vypít, ale taky to rozhodně neni kafe, kvůli kterýmu bych se někam měla vracet. Zatim jsem těch flat whitů moc neměla, ale i tak jsem je pila pouze a jenom ze skla. Tady jej dostanete v hrníčku. 
Každopádně výsledný dojem je určitě pozitivní, rozhodně si tuhle kavárnu zařadím mezi místa, kam se můžu v klidu zastavit na příjemný posezení s přáteli (hlavně hlavně na ten gaučík jako!).















The Kavárna
Budečská 6
Praha 2

po-pá 7:30 - 21:00
so-ne 8:30 - 21:00 




8 komentářů:

  1. Vypadá to tam moc hezky. Vždycky jsem chtěla mít kavárnu, která se bude jmenovat Kavárna, tak holt budu muset vymyslet něco jiného:-D
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to je vtipné... :)) Zase na druhou stranu, pokud bys jí neotevírala v Praze, tak to tak vadit nebude. :))

      Vymazat
    2. Môj manžel a ja sa snaží mať dieťa po dobu dvoch rokov a snaží plodnosť lekári, testy, hormón výstrely a potraty začalo byť dusno sila nášho manželstva. Môj manžel bol pripravený vzdať sa a bol som psychicky vyčerpaná. Priateľ jednoducho zmienil plodnosť kúzlo ako vtip jeden deň (Nežertuj s hormonálnou ženou, v prvom rade!) A ja sa rozhodol pozrieť sa do neho. Dr Ken súhlasil, aby sa môj prípad a pomôž mi otehotnieť s plodnosti kúzlom. Vzhľadom k tomu, náklady na liečenie som už prešla, poplatok je v poriadku, a moje nádeje boli extrémne vysoké. Dr Ken pochopil a vedel, devastácii a dobyla pocit, že nádejné mamičky s problémami plodnosti bolo pravdepodobné, že prejde, pretože on bol pomáha ženám v mojom typu prípadu predtým, ako som prišiel do him.and som mohol cítiť jeho úprimnosť a nádej pre mňa , Rozprávali sme si na niekoľko dní dopredu a dozadu a nakoniec sme sa rozhodli pokračovať. Ďalej som mať predstavu o mojej mysli, ale cítil som, môj strach vydať kúsok po kúsku. V mojom srdci som vedel, že to bude fungovať. Po piatich týždňoch, vzal som si tehotenský test a bol pozitívny! Chcel som sa dočkať, až zdieľať pozitívne správy, pretože som opakovane mal potraty vo svojom prvom trimestri, ale teraz som v siedmom mesiaci tehotenstva sa zdravé dievčatko. Som rád, že môj priateľ robil vtip, že ona a ja sa rovnako nadšený môj šialený hormonálnej mozog ju nebral vážne. To všetko vďaka Dr. Ken. Ak máte problémy s otehotnením, kontaktujte Dr Ken dnes prostredníctvom e-mailu: supersolutionhome1@gmail.com alebo supersolutionhom@yahoo.com~~HEAD=pobj Cez webovej stránke: supersolutionhome.webs.com

      Vymazat
  2. Ahoj! :-) Souhlasím, že s tou mamacoffee mě taky trochu překvapili. Ne proto, že by mi nechutnala, ale spíš z důvodu, že v okruhu necelých dvou kilometrů jsou dvě kavárny mamacoffee, a tak je to trochu škoda. Navíc The Kavárna má ještě dvě sestry - Žižkavárnu a Coffee break&cake. V první zmiňované jsem nebyla, takže nevim, ale druhá bere kávu taky od mamacoffee, čímž se akorát rozrůstá počet míst s tím samým.. No jo.. Každopádně Coffee break&cake je moc pěkné místečko, brzy se o něm rozepíšu :-) .. A víš o Kavárně co hledá jméno? :-) Od pondělka za týden otevírá a už se moc těším! :-)

    Jinak v The Kavárně mi moc chutnal jablkovo-ořechový dort, ačkoli jsem si na něj musela chviličku počkat - obsluha jaksi pozapomněla. V první den provozu jim to ale odpustím :-)
    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zrovna jsem dneska koukala na tvůj blog (nevím, proč mi nejde najít v bloglovinu - sleduji přes něj veškeré blogy, které mě zajímají) a četla jsem si o této kavárně u tebe. :)) Nebyla jsem ani v jedné z těch dalších, ale slyšela jsem, že Žižkavárna je moc milé místečko (i když také mají mamacoffee). Tak třeba to kafe jednou dopilujou a bude to uplná paráda.

      Ano ano! Na Kavárnu, co hledá jméno se strašně těším. Sleduju jí na FB a IG a fakt se nemůžu dočkat (zvlášť, co sem viděla, jaký bar tam budou mít, wow!). A celkově ten prostor vypadá zajímavě. Tak sem zvědavá.

      Moc děkuji za komentář! :) K.

      Vymazat
    2. No vidíš, já jsem do dneška na Bloglovinu nebyla :-) Ale už je to napraveno :-) .. Přesně tak! Už jen kvůli tomu baru bude povinnost tam zajít. Bude to paráda! Těším se :-)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️