Březen ve fotografiích

17:18 Kristýna H. 4 Comments

Dnes mám pro vás pár obrázků, tentokrát za březen. Zase je to hlavně o jídle, jak jinak. A taky o probouzejícím se jaru. Což aktuálně stojí za starou bačkoru, řečeno jemně. Ale to první pučení, bzučení, první květy, čerstvá vůně jara... jaj, to miluju! Jsou to totiž taková malá znamení, že zima, jakože ta pořádná zima, je pryč. Tak dost už slov, tenhle příspěvek je hlavně o fotkách...

První jarní kvítka



Když máš šťastný vejce a avokádo ready to eat, to by bylo, aby se to nesnědlo! :)



Eska. Místo, kam musíte jít. A já tam musim znova.



Díky IG jsem objevila tyhle skvělý kavárenský mapky!! Hledejte podle Blue Crow Media. ;)



No, není to pěkný? :)



Mazanec na Velikonoce prostě bejt musí.



Barvy Velikonoc



Letná



Radost měsíce března - bílý kotníkový Conversky! Klasika, která neomrzí!



Ani velikonoční snídani jsem nemohla pojmout jinak, než tradičně. Lívancově!



Pučí to, bzučí to, boží je to!



Spring. What more.




4 komentáře:

  1. Neskutočné fotky máš! Neopísateľná energia z nich vyžaruje! :)
    Vždy sa rada vraciam na tvoj blog, je vážne unikátny! ♥

    |SYDNEYSLEEK|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za komentář! Mám velkou radost, že se ti fotky (a snad i blog) líbí. Děkuji! :) K.

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️