Únor ve fotografiích

17:17 Kristýna H. 10 Comments

Když jsem projížděla foťák, abych si vybrala obrázky, které zařadím do únorového fotopříspěvku, zjistila jsem, že valná většina jich je o jídle... Prostě to, co dělá život hezčím a příjemnějším. :) I na mém Instagramu teda nejvíc válej fotky s jídlem... A to absolutně nejsem žádný foodbloger, foodstyling si dělám po svém (takže jakoby nebyl... :D), ale vždycky je to dělané s láskou. A o tom to je. Zbylé fotky se týkají mých narozenin (ty předchozí byly nějak nedávno, nechápu!), což je pro mě taky takovej malej highlight měsíce února. Takže tady je ten slíbený foto souhrn. :) 

Mug cake. Kdo ho ještě neměl jakoby nebyl.
Romantický posezení v Yes Café
Narozeninová květena
Šufan Šufanovič si získal moje srdce... :)
Šťastný míchaný vejce, čerstvý rohlíky, avokádo, kávička Jb kaffe z Emy.. prostě takový pohodový ráno.
Narozeninové dárečky
Zase jedna snídaňovka
Období tulipánů je tady :)
A lívance, samozřejmě.
Místo toho, abych si v klidu vychutnala koláč podle Šůšy a k tomu skvělou kávičku, tak si to samozřejmě nejdřív musim nafotit na Instagram. Doma už si zvykli. :))
Jedna rychlá večeře. Vlastně bych takhle mohla večeřet každej den...
"A víš, proč to máš nefotogenický? Protože toho tam vždycky strašně moc napatláš..." :D No, to jsem celá já. :))
SKVĚLEJ čoko koláč podle blogu Kitchen story. :) To prostě musíte vyzkoušet. :)

10 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️