Leden ve fotografiích

22:32 Kristýna H. 3 Comments

Po lednu kavárenském přicházím i s dalšími obrázky, které mě v lednu provázely. Nevím, jak je to možné, ale letošní zima mi nepřipadá vůbec šedá, nudná, bezvýrazná. Letošní zima mě ve svý podstatě tak nějak docela i baví. I ten týden, kdy přišly mrazy, protože nasněžilo. A to bylo pěkný. Tak pěkný, že se mi zastesklo po horách a strašně jsem se začala těšit, až na ně budeme v zimě jezdit s dětmi. 
Každý rok v tomhle krutomrazopřísnym období mi hrozně chybí rozmanitost ovoce... Tentokrát tenhle pocit nemám. Kupříkladu jsem rozhodně nikdy v životě nesnědla tolik kiwi jako tuhle zimu. :)) A strašně jsem si oblíbila granátové jablko (jakmile jsem se ho naučila otevřít, aniž bych byla červená od hlavy až k patě).
Tak jo, tady je pár mých lednových střípků skrze fotografie. ;) 

Takové to domácí pečení - koláč podle blogu Taste of Place
Rozhodli jsme si pořídit si domů pomocníky k přípravě dobré kávy... :) Aeropress a Vacuum Pot
Snídaně #1
Praha (kdybyste to jako nepoznali)
Hovězí na šalotkách a červeném víně podle Kitchenette
Zima!
Bylo to krátký, ale hrozně pěkný.
Zima si žádá dávku vitamínů a smoothie už tu dlouho nebylo!
Překvapení - dárek - od kamarádky. Pro mě i pro opičku. :)
Podvečerní slunko a do toho pes se zdálo jako dobrý kombo.
Snídaně #2
Nový Joco cup na kafe/čaj
Zasněžená Praha je děsně romantická! :)
Vitamíny!
Co dodat... :))
Můj objev měsíce ledna. Tahle kokosová voda s ananasovým pyré je jedním slovem BOŽÍ. mňam! :)


3 komentáře:

  1. Nádherné fotografie! :)
    without-cocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing photos!)

    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️