Leden kavárenský

18:52 Kristýna H. 8 Comments

Jestli jsem si do nového roku dala něco jako předsevzetí úspěšně pokračovat v kavárenském povalečství, tak v lednu se mi to více, než dařilo... První kávu v novém roce jsem si s přáteli vychutnala v Oliver´s Coffee Cup (o kavárně více TADY) a poté kromě již osvědčených klasik jako EMA espresso bar nebo KAFEMAT atd, se mi v lednu podařilo prvně vyzkoušet I Need Coffee!, Super Tramp Coffee, bistro Proti proudu, Double B Coffee & Tea a Nový Svět (článek ZDE). 

Do I Need Coffee! jsem šla původně hlavně kvůli tričku (s nápisem I Need Coffee!, překvapivě), které tam prodávají, ale vzhledem k absenci mé velikosti jsem odešla "pouze" s výborným cappuccinem! Super Tramp Coffee je sesterský podnik právě I Need Coffee a ten jsem musela vyzkoušet z několika důvodů. Za prvé se mi líbí, jak je kavárna schovaná, za druhé je nová, a za třetí je to moje srdcová záležitost, protože v tamější Vyšší odborné škole publicistiky (u které se kavárna nachází) jsem (kdysi) studovala... :) 
Bistro Proti proudu možná nenabízí kafe roku, ale strašně se mi líbí design kavárny, skvělé limonády a to servírování sendvičů! O útulné kavárně Nový Svět jsem již psala a jako poslední kavárnu, kterou jsem měla možnost v lednu vyzkoušet, byla Double B Coffee & Tea. Mají zde vlastní pražírnu a oujé, bože, to kafe bylo naprosto výborný (takže těch 80,- mi nebylo ani líto za něj dát). A hlavně! Strašně dlouho jsem se u nás nepotkala s nápaditým latte-artem. To jsou furt takový ty odfláknutý srdíčka nebo rozety (jen jednou - asi na to měli čas - mi připravili v Emě fakt pěknou rozetu) nebo třeba vůbec nic, ale s pořádným latte-artem jsem se naposled setkala v Římě, kdy jsem v cappuccinu našla medvěda. :)) Takže, když jsme v Double B s kamarádkou dostaly kafe s pávem a labutí, tak to bylo fakt překvápko, které ohromně potěšilo! Dík za to!

KAFEMAT na Dejvické
Nový Joco jsem hned vyzkoušela na lattéčku v Kafematu
Super Tramp Coffee
Latté v Super Tramp Coffee
První kavárenská zastávka v novém roce v Oliver´s Coffee Cup
Oběd v Café Letka
Milovaná EMA
La Bohéme Café
Bistro Proti proudu
Skvělá limča v Proti proudu
Servírování sendvičů v bistru Proti proudu je boží! :)
Latté v Double B Coffee & Tea
Už dlouho mi nikdo nepřipravil tak krásný latté! A s pávem ještě nikdy! Nádhera!
I Need Coffee!
Roztomilé I Need Coffee!
Kavárna Nový Svět v jedné z nejkrásnějších uliček v Praze :)
Studio DVA kavárna
Objevili jste v lednu taky nějakou, pro vás, novou kavárnu? :)


8 komentářů:

  1. tak a mám chuť na cheesecake :))

    OdpovědětVymazat
  2. Musím ti poděkovat za spoustu tipů, třeba díky tobě jsem zašla do Olivera a úplně to tam miluju!! Jinak si můžeme podat ruce, kaváren jsem během ledna stihla 10! (Peter's Apartment, Praktika, Oliver's coffee cup, Bistro proti proudu, Místo, Cafe Bludný Holanďan, Krafárna, trhy na Jiřáku, EMA, Coffee Room a ještě jednou Oliver) .... Asi bych se nad sebou měla zamyslet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mám obrovskou radost! No a já tedy taky děkuji za spoustu nových tipů, některé podniky, cos tu napsala neznám a nebyla jsem, takže se na to hned jdu podívat. Takže jaképak zamýšlení, krásný seznam!! :) Děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  3. Super článek :-)
    https://mladivtrapu.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Máš moc pěkný cestovatelský blog! :)

      Vymazat
  4. Hezký článek a krásné fotky:-) Někdy bych také chtěla bydlet v Praze, abych takhle mohla chodit do různých kaváren a tak:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já taky v Praze nebydlím, ale je pravda, že to zas tak daleko nemám... takže jsem tady skoro pořád. :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️