InstaDiary 12/15

15:57 Kristýna H. 8 Comments

Tak jo, ještě jedno InstaDiary pro vás mám, ať mám rok 2015 tímto završený. Přeci jen, většinu fotek, které uveřejňuji na Instagramu tu stejně jistojistě uvidíte v nějakém tom fotosouhrnu. :) A mimochodem, na IG mě můžete najít pod profilem @ladykerstyn :)

Překvapení od Koloniál.cz / Když čokoládu, tak LifeFood. Kašlete na Milku! :)) / Jedno prosincové dopoledne / První jakože vánoční výzdoba / Romantika v Dolních Počernicích / Kávičkové zastavení v Emě (ještě to šlo venku!)
Pečení cukroví / Praha je nádherná / Kdo si hraje, nezlobí / Klasika - snídaně - lívance / Dárek ode mě pro mě / Banánový chlebíček
Výprodeje v Marionnaud se neobešly bez nějakého toho nákupu. Škoda, že s odstínem EL jsem šlápla dost vedle... :(  / Zase ta Praha / Klid před bouří / Můj šálek kávy / Firemní vánoční večírek / Vánoční hvězda
Vánoční lívance / Stínohra / Krátké zastavení v Coffee room. / To je tak, když se chcete vyfotit s mládětem a on na poslední chvíli uteče se slovy "fotit ne" :)) / Při balení dárků - knížky pod stromečkem musí být vždy / Dušené hovězí na červeném víně podle Kitchnette
Café Jedna v pražské Národní Galerii má úžasný prostor. Kafe už je slabší. / Silvestrovská káva v Emě / Káva z Kafematu v Dejvicích je také skvělá! / Na konci prosince bylo krásně jako na jaře! / Tak už mám taky koule. Svítící. / Detail z vánočního stromečku
Do nového roku s čístými štětci :)) / Káva v Original Coffee / Ježíšek donesl Knihu kaváren, jupí!

8 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️