Prosinec ve fotografiích

21:05 Kristýna H. 8 Comments

A je to tady zase. Jako každej rok. Konec. Konec celého roku. 12 měsíců, 365 dnů... Tak doufám, že jste s tím rokem 2015 byli alespoň trochu spokojení, já si určitě nemůžu stěžovat. :) Přeji vám jen to nejlepší do toho roku dalšího, vstupte do té "šestnáctky" správnou nohou. A mějte se rádi! :) Make love, not war! :)
Dneska mám pro vás prosincový fotoreport. Kavárny, pěkné počasí, Vánoce, dárky, večírky... :)

Detail z našeho stromečku :)
EMA nikdy nezklame!
Prosincová romantika
Ježíšek splnil přání a donesl Knihu kaváren :)
Yes Café / Studio
Milé předvánoční překvapení od Koloniál.cz :)
Nové hrnečky :)
Snídaně na Štědrý den - lívance byly, jsou a budou! :))
Můj šálek kávy - věčně narvaná kavárna!
Nejsem jejich fanda, ale Chinaski na vánočním firemním večírku překvapili!
Nová krasomila do rtěnkové sbírky (malá Pure Color Envy)
První (a určitě ne poslední) setkání s Coffee room. :)
Vánoční Staromák
Café Jedna
Kačeří idylka
No kde to asi je...

Krásný rok 2016! :)


8 komentářů:

  1. Nevím, jestli jsem ti to už náhodou někdy nepsala, ale opět mě při pohledu na tvoje fotky napadá, že mě baví hlavně proto, že jsou přirozené a jde z nich na mě neuvěřitelná pohoda! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Terezko, to mě moc těší. :) Zvlášť od tebe! :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Moc děkuji! Všimla jsem si na IG, že máme podobnou kávičkovou vášeň. :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky! Také ti přeji jen to nejkrásnější do Nového roku!:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️