Kafe u Rodena • divadelní kavárna Studio DVA

21:42 Kristýna H. 1 Comments

Měla jsem se potkat s pár kamarádkami a vybíraly jsme místo. Centrum. Jasný. Vytasila jsem se s nedávno navštívenou kavárnou Oliver´s Coffee Cup. Holkám jsem vylíčila krásná křesílka, výhled na Václavák a levandulovou limonádu. Když jsme se ale potkaly pod koněm, nakonec jsem je přemluvila vyzkoušet jiné místo... O malý kousek dál se nachází divadlo Studio DVA s kavárnou. A myslím, že nikdo nelitoval.


Kavárna má příjemně velký prostor, kterému vévodí obří stůl s lavicemi. Design není bůhvíjak originální, nic, co byste případně jinde neviděli, ale vše zde má své místo, vše se sem hodí a je vám tu příjemně. Bar je poskládaný z palet, což se mi zdá jako super nápad! Možná se to někomu může zdát jako "každej pes, jiná ves", ale ony všechny ty stoly, stolky, lavice, židle a židličky tu spolu prostě vzájemně fungují! Na zdech visí obrazy herců účinkujících právě v divadle Studio DVA. My seděly přímo u Karla Rodena, což je sympoš, že jo! Jako kdo ho nemá rád, tak je divnej. :)) Amen. Ale o Karlovi to neni, takže zpět ke kavárně... Mašinu na kafe tu mají stejnou jako v mé milované Emě... Umí tu dělat teda i stejně skvělý kafe? Já jsem už hodně zaujatá a přísná, takže zatím jsem nikde jinde nezažila dokonalý souznění kafe-mléko-pěna a wow-efekt jako u lattéčka z EMA espresso bar, ALE... ale jo, kafe tu maj dobrý! Ne dobrý, výborný. Pokud si budete chtít dojít na skvělou kávu, pochutnat si na ní, vedle vážně nešlápnete! 



Zákusky jsou zde na výběr domácí, ale pokud máte chuť na něco většího, v nabídce tu mají i palačinky jak slané, tak sladké, nebo polévku. A jestli vám ukrutně kručí žaludek hlady, tak tady ho můžete uspokojit i nějakým větším jídlem.
Obsluha standardní, nepřetrhli se, ale ze stolu vždy odnesli včas, co už tam nepatřilo a na kávu jsme též dlouho nečekaly. 
Otevřeno zde mají každý (!) den až do 23h, což se cení! Kavárna Studio Dva se u mě určitě řadí mezi oblíbená místa, kam v centru zajít na dobrou kávu. :)


pozn. Omlouvám se za obrazovou (ne)kvalitu, fotila jsem jen mobilem.

Prostor  ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Obsluha ⭐️⭐️⭐️⭐️-
Nabídka ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Káva     ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Divadelní kavárna Studio DVA
Václavské nám. 56, Praha 1
PO-PÁ 8:30 - 23:00
SO-NE 11:00 - 23:00


1 komentář:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️