InstaDiary 11/15

20:29 Kristýna H. 2 Comments

Vím, že nemusím nic vysvětlovat, protože je to čistě moje věc, ale já vám to říct chci. A to si jako nestěžuju, jenom to konstatuju - důvod, proč blog pořád trochu vázne je ten, že tak trochu jinak hospodařím s časem... Cipís je aktivec a vyžaduje docela pozorost. Umí si hrát sám, ale mnohem raději je v nějaké společnosti. Když si ho nikdo nevšímá, tak se pak nudí, lelkuje a zlobí. Do toho moje malá opička, která má sice ještě nějaký rozumný spací režim, ale právě když spí, tak buď jsme venku nebo si s Cipísem čteme nebo zrovna budujeme vláčkové superdráhy. A pak, nastane večer, uložím obě děti a je klid. Jenže! V tu chvíli chci najednou dělat dvě stě věcí, co přes den nestíhám a ve finále buď neudělám nic (protože ono uplně vypnout a lehnout si na gauč a koukat na televizi taky neni uplně blbý) nebo jen třetinu toho, co jsem si naplánovala, protože v deset už padám do mdlob... A to mám připravené nějaké články, ale prostě a jednoduše všechno má svůj čas.Takže blog prostě pořád jede, jenom pomaleji. :) 

Dneska tady mám InstaDiary (které mě, musím přiznat, už moc nebaví a trochu zvažuji, jestli tuhle rubriku neukončit. Tak si to ještě nechám si to ještě projít hlavou...). Dejte vědět, jestli byste rádi InstaDiary vídali dál nebo je lepší se na to už vykašlat... :)) Díky! :)

Každopádně, kdybyste mě chtěli sledovat na IG, najdete mě pod jménem @ladykerstyn :)

Nový kamarád / Zastávka na limonádu v EMĚ / V kavárně Letka / Interiér kavárny Letka / v listopadu bylo lepší počásko jak v říjnu! / zdravá svačinka



Poslední nádherný podzimní den / Já musím mít pořád něco Extra! / dáreček pro opičku z Vítání občánků / #prayforparis / Podzimní lakovačka / setkání nad kávou v Yes Café



Další Vuchu náhrdelník do sbírky / kávičkování v kavárně Studio Dva / opička sice ještě chodit neumí, ale botník má už skoro plný :)) / lívance k snídani - to můžu! / Alza café / Tak u nás je to jasný.... :))

Tak tenhle obrázek jsem na Bonami nemohla nechat! / další snídaňovka / barevné Dejvice / úlovky měsíce listopadu - rolák z Lindexu a botky Tamaris / na kafi v Oliver´s Coffee Cup / 17.11.(89)2015

Divadelní kavárna Studio Dva / Nový transparentní pudr Sexy Mama od the Balm mě baví! / Pořádná zásoba burákovýho másla musí být! / Snídaně nejedu jenom na sladko, ale konečně trochu i na slano / po dlouhé době zase jedno malé rtěnkování / poklady podzimu



2 komentáře:

  1. Mně se Tvoje fotky líbí moc :) Tyhle články mě baví
    Užij si krásné vánoční svátky

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️