Už jsi byl v ... Oliver's Coffee Cup?

9:58 Kristýna H. 5 Comments

Kdo mě zná nebo pravidelně sleduje můj Instagram, tak dobře ví, že mě baví zkoušet nové kavárny (nebo chodit stále do té jedné oblíbené... ehm). I když se mi tahle vášeň trochu zkomplikovala - nebudu si hrát na sluníčkovou maminku, prostě a jednoduše na rovinu - obrážet kavárny s dětma není žádnej med! Každopádně toho využívám, když mám hlídání pro Cipíse a vyrážím tak jen s opičkou, která zatím výrazně neprotestuje a nevyžaduje dětský koutek. Za poslední dobu jsem ale navštívila pár zajímavých kaváren, tak bych se s vámi chtěla postupně podělit o tom, jak se mi líbily. :) Tentokrát přichází na řadu Oliver´s Coffee Cup



Jestli mám nějakou závislost, na který fakt ujíždim a někdy se divim, že mi muž nevyrve ten telefon z ruky a nevyhodí ho z okna, tak je Instagram! Jenomže hlavně díky němu jsem přišla na všechny dobré a zajímavé kavárny! Takže nejen proto mě tolik baví, stále mi otvírá nové a nové kavárenské možnosti. Ani Oliver není výjimkou! A když jsem zjistila, že se nachází v samém centru Prahy, na Václavském náměstí v prvním patře Domě módy, zajásala jsem. Do Starbucksu/Paula/Costy nechodím (respektive jen v krajní nouzi - zbytečně drahý průměrný kafe, zbytečně provařená značka, zbytečně moc selfíček s papírovejma kelímkama a zbytečně moc lidí) a na Václaváku prostě o další zajímavé, cenově dostupné a zároveň příjemné a kvalitní kavárně nevím. Takže návštěva Oliver´s Coffee Cup tak byla na aktuálním kavárenském seznamu rázem na prvním místě.




Kavárna se nachází v prvním patře Domě módy, což mě, jakožto matku malého dítěte hned vyvstane na mysl: schody! No problemo - schody jsou jezdící a zároveň je k dispozici výtah, takže kočárek friendly! Hned vás uvítá oku lahodící příjemný prostor - mám ráda takové ty obývákové typy kaváren. Pokud jste někdy navštívili La Bohéme Café (mimochodem si zde dáte právě kávu z La Bohéme!), tak Oliver je v podobném stylu. Krásný designový křesílka, gaučíky, stolky (ten, co vidíte na fotce výše CHCI!), jedním slovem paráda. A výhled? Káva, knížka, limonáda, zákusek a přitom sledovat šrumec "pod koněm", tak i to má svojí atmosféru. 




Obsluha pozorná a milá, nemám co vytknout. K zakousnutí si můžete dát zapečený toust na několik způsobů, zmrzlinu a na výběr je několik zákusků. V nabídce je samozřejmě káva na všechny způsoby. Pokud potřebujete kávu bez kofeinu, není problém. Já se bezkofeinové verzi vyhýbám, nicméně aktuálně potřebuju slabší dávku kofeinu, aby pak opička nesvítila celou noc. Takže slabší káva zde také není problém. I když nevyhledávám ochucená latté, přesto jsem tu na doporučení zkusila levanduli. Můžu říct, že to byla zajímavá chuť, ale příště zvolím opět klasickou kávu bez příchutě. Ovšem levandulová limonáda, tak ta byla! 



Takže tahle kavárna se určitě zařažuje do mých oblíbených míst, kam zajít na kafe, popovídat si s přáteli, ale i jen relaxovat s knížkou. Pokud se budete pohybovat v jejím okolí, určitě můžu návštěvu v "Oliverovi" doporučit! Celkový dojem na výbornou! :)

Prostor  ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Obsluha ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Nabídka ⭐️⭐️⭐️⭐️- (klidně bych uvítala i víc občerstvení - nějaké zajímavé salátky, případně jednu denní polévku)
Káva     ⭐️⭐️⭐️⭐️- 

Oliver´s Coffee Cup
Václavské nám. 804/58, Praha 1
PO-PÁ 7:30 - 21:30
SO-NE 9:00 - 20:00

5 komentářů:

  1. Já jsem v této kavárně byla nějak hodně z kraje, když ji otevírali (také jsem jí věnovala článek :-)) a opravdu jí přeji, aby si našla své pravidelné návštěvníky. Zaslouží si to.. Ochutnávala jsem tam cheesecake a ten byl vážně božský! Na toustíky se ještě asi zastavím, i když i na ně mám jedno místo, kterému v brzké době věnují pár řádků :o)

    A ten stolek bych taky doma uvítala :-) No, to křeslo možná ještě víc :-)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem se na to musela podívat! Super! Dobře, že se o takových kavárnách píše a mluví! :) Cheesecake taky budu muset někdy vyzkoušet... až mě dostane velká mlsná.. :)) No vybavení tam mají super!

      Vymazat
  2. Přesně tak... Jak už jsem ti tu jednou někde psala, tak mně chutná kafe i z těch velkých řetězců, nicméně právě taková místa jako je v tomto článku si zaslouží daleko větší pozornost. To je to místo, kam si člověk chodí sednout a popovídat si s kamarádkou. Ne čapnout kelímek a běžet... :-) Jinak, ten stolek mě nějak zaujal a vždy, když na mě vyskočí podobný v reklamě od bonami, tak si na Tebe a na Olivers vzpomenu :D Měj se hezky! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to tam skvěle, chystáme se tam zítra na kakao! No ale co se týče toho vyhlašování menších kavárniček, ráda je zkouším, ale málokde mají opravdu dobré kafe :( např. EMA espresso bar mě hodně zklamalo... :) mám v plánu vyzkoušet i to jejich levandulové latté, neměla jste?
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak ať se tam líbí! Co co? Ema zklamala? Jakto? To mě moc mrzí, protože tam mají opravdu skvělé kafe! Tos musela asi narazit na nějakýho špatně vyspanýho baristu, protože to se mi zdá uplně podezřelý, že bys tam měla dostat špatný kafe. :( Jinak levandulové latté jsem měla, ale víc mi chutnala levandulová limonáda... :) V tom latté to na mě bylo moc sladké.

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️