Podzim ve fotografiích

21:21 Kristýna H. 11 Comments

Jestli se na něco v létě těším, tak je to podzim. Určitě to někdo nechápe, protože léto je přece supr. No jako jo, jasně, že je, jenom mě nebaví ta obří vedra, co zrovna letos byla. V zimě se těším na jaro a v létě zase na podzim. A tak pořád dokola. A pak si to prostě snažím maximálně užít. A tak je to i letos. Každej rok mi totiž ten podzim připadá hezčí a hezčí... A kdy bylo v listopadu počasí jako na konci září? No to chceš jako!

Barvy podzimu vol.1
Barvy podzimu vol. 2 - no neni to boží?!
Kočičí návštěva
Miluju je! Od prvního okamžiku mě moc baví!
Snídaňová seance a homemade semínkový chléb :) Nabouchaný samými zdraví prospěšnými dobrotami, skvěle zasytí a člověk ví, co v něm je, žádný blbosti co cpou do všech těch dopejkanejch srágor v supermarketech. Mimochodem - slyšeli jste o sugarfree?! O tom, jak vynechat cukr z jídelníčku? To se mi zdá konečně jako zajímavá myšlenka!
Podzimní kosmetické nákupy. Mimochodem laky Revolution a Artdeco mohu doporučit! A tento dermacolí make-up se stává v mém kosmetickém šuplíku rozhodně stálicí (společně s mým oblíbeným Clinique Anti-Blemish Solution)!
V EMĚ nedělají jen super kafe, ale i limonády! :) Jenom mi není jasný, kam v tý brusinkový zmizel rozmarýn, pač ta kombinace chutí byla legendární, jakože fakt!
Prostě podzim...Kdo by to nemiloval?!
S mou novou kabelkovou kráskou, kterou mi udělal radost ZOOT. Díky! muckymuck :-*
Šedo v Brně aneb výletíme! To se tak těšíte, že se podívate do kavárny SKØG a zrovna v ten den, kdy se kolem ní pohybujete, tak mají soukromou akci. No tak snad někdy příště.
Na Dejvické v Praze určitě zajděte do Kafematu - mají supr kafe a koláčky!
Praha je prostě nádherná!A kdo říká, že ne, tak lže!
Cafe Letka - nová kavárna na Letné, to se muselo hned vyzkoušet! :)
EMA ... co dodat?!
Po milion letech něco jako outfit... :)) (šála Tally Weijl, křivák Vero Moda - Zoot, svetr Young Primitive, jeany Reserved, kabelka Cogito, boty Toms - Zoot)
Další fotka ze série kavárenského povalečství - tentokrát AnonymouS Coffee :)

11 komentářů:

  1. Miluji podzim, je krásně barevný a když do toho svítí sluníčko a je příjemně, tak je to úplná paráda. Fotky jsou nádherné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! :) Já to uplně zbožňuju... :)

      Vymazat
  2. Moc krásné fotky :-) a je pravda, že letošní podzim byl prostě l-u-x-u-s-n-í! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) naprosto luxusní... :) Škoda, že to tak nevydrží až do jara... :))

      Vymazat
  3. Páni, páni, páni! Opravdu krásné fotky! Ta druhá je naprosto dokonalá - miluju podzim! A fotky jídla? To je něco pro mě. :) Koukám na ně strašně ráda, ale pokaždé díky nim dostanu na něco chuť. :D :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Já si podzim prostě užívám, moc mě baví. Tak to máme stejné, i já ráda koukám na fotky jídla a honí mě pak mlsná... :))

      Vymazat
  4. Naozaj vydarené, krásne fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Boží fotky Kristý :) strašně mě baví, protože nejsou tak "strojené" jako od ostatních, ale jsou lidské a jsou prostě tvoje :)

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️