InstaDiary 10/15

18:22 Kristýna H. 0 Comments

Už jsem si delší dobu říkala, že by to chtělo trošku zlepšit vzhled blogu... Tak se konečně stalo, poprala jsem se návrhem volně dostupné šablony, prokousala se pár html kódy (jazyk html umím asi jako angličtinu, takže nic moc...) a jupí, výsledek je tady. Chce to ještě pár drobných úprav, ale jinak yes, hotovo. 
Dneska mám pro vás zase pár obrázků, tentokrát z Instagramu za říjen. :) Některé fotky už jste mohli vidět tady.

Střípečky z kavárenského života
Nové botky Toms a make-up Nars (který ovšem putoval nové majitelce, protože my dva jsme spolu vůbec nekamarádili!)
Fíky jsou pro mě malým symbolem podzimu, tak bylo třeba využít jejich krátké sezóny.
Prostě podzim!
Podzim bez dýňové polévky? Ne. / Kočičí návštěvník
Zelenina z Kolonial.cz - radost pohledět! / Avokádo - kdybyste to nepoznali... :))
Těšila jsem se na výlet do Jizerek, nakonec jsme skončili zastávkou na Křivoklátě


0 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️