InstaDiary 09/15

22:43 Kristýna H. 3 Comments

Naprosto bez mučení přiznávám, že blog teď nestíhám. A přitom bych měla nápady na články, ale prokluzuje mi to mezi prsty. Ty moje bambina mě přes den dost zaměstnávají, a když večer ulehnou, mám chvíli klid a najednou nevím, co dřív! Tak snad se to brzy zlepší a budu moci i sem zase přidávat příspěvky s trochu větší intenzitou. Dneska to bude pravidelný přísun insta-fotek, tentokrát ještě ze září. Instagram mě stále baví, takže tam to žije - můžete mě najít pod profilem @ladykerstyn. ;) 

Dejvické kavárny - skvělé Místo a kafe s sebou z Kafematu - obojí kávový balzám na duši!
Ještě si rychle užít ovoce / Září ve znamení fíků! A ahoj zase za rok! :(
Poslední záchvěvy ovocného léta - a poslední švestkové knedlíky...
Nové kosmetické radosti - paletka Naked od UD a štetce Zoeva
Snídaně! (to se ještě daly dobře fotit, když bylo ráno světla dostatek! :)) )
První fotka s Olympusem Pen-7 / <3
Východ slunce (ano, východ! S dětmi ho nelze propásnout! :)) ) / Chtěla jsem mít krásný koláč, ovšem foodstyling (hrušky se trochu splašily) se trochu nepovedl. :)) Ale chutnal skvěle!
Oběd v The Farm / Tesco Finest má vážně povedené obaly!
Jeden rychlý selfie outfit / Chvíle klidu vyplněná knihou a čokoládou :)

3 komentáře:

  1. Tvoj Instagram sledujem a zbožňujem Tvoje fotky. Je vidieť, že Ťa to skutočne baví :)

    MargiFashion

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam.. Ty jídla vypadají lákavě :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Povedene fotky.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️