Podzimní wishlist

8:40 Kristýna H. 7 Comments

Moc se mi nelíbí pojmenování wishlist, poslední dobou se anglikanizuje snad všechno. Ale pojmenování tohoto článku "Podzimní přání" prostě není tak nějak úplně ono... Ačkoliv to přání jsou... a často už splněná nebo se budou brzy plnit. :) Přiznám se, v nelibosti mého drahého, že v poslední době na sobě moc nešetřím... Ono to šetřící období zase přijde (chtě nechtě...). Ale pokud jste si už prošly tím pro nás přelomovým okamžikem, jako je porod, určitě máte pocit, že je potřeba se za něj řádně odměňovat. Protože je to fuška, prostě je. Noo, a pak ty svoje odměňovačky za ten porod vlastně můžu schovat a pořád si říkat - joo, tohle je za porod. :)) Příště zas vymyslím jiný důvod, proč se odměnit. Takových důvodů se totiž vždycky najde spoustu! :)) 

V létě to byly nový Conversky (óó, už kolikátý?!), který jsem zatím neměla příležitost pořádně vyvenčit (v těch skoro 40 stupních to nebylo uplně ono), tak už si na ně brousim zuby (nohy); pak taky klasický černý Tomsky, které se mi dlouho nelíbily, ale musím říct, že jsem si je fakt zamilovala! Nožka jak v pokojíčku, pohodlné na chození a ještě člověk přispěje na dobrou věc. Tak jo, proč ne! :) Taky jsem si pořídila minimalistický hodinky Komono. A to jsem "neměla" dělat... Zjistila jsem totiž, že u jedněch hodinek Komono nelze zůstat... Líbí se mi jich tolik! Ouvej! No a pak tu byly taky ještě nějaký drobný kosmetický nákupy - paletka stínů Estée Lauder a BB krém a make-up od Clinique (které jsou naproto skvělé a konečně jsem narazila na make-up a BB, se kterými jsem opravdu, ale opravdu spokojená. Ne žádný - jo, to ujde. Hurá!).
 
A léto pomalu končí - ono teda jako ještě je, i když někteří ho už společně s koncem ohnivých teplot definitivně pohřbili, ale pořád tady je. Nicméně podzim se blíží, občas se už může zdát, že se nepatrně hlásí o slovo (už se pomalu vaří dýňový polívky, v krámech jsou ve výlohách a na stojanech primárně podzimní kolekce a většinou už mají lidi větší chuť si dát horkou kávu nebo čaj než řádně vychlazenou okurkovou/grepovou/malinovou/dosaďsicochceš limonádu. Ale já vám musím říct, že se na podzim nesmírně těším! Ze všech ročních období doslova miluju jaro, že se příroda probouzí ze zimního spánku a konečně si můžeme zase trochu prohřát kosti. No a naproti tomu miluju podzim, kdy příroda hraje všemi barvami, slunce ještě příjemně hřeje do tváří a zase se nosí lehké trenčkoty. Jo, tohle mě prostě baví. A když se tak koukám kolem a kolem, trochu se mi tu nakupil seznam věcí, které na ten podzim fakt nutně potřebuju. :))

Foto zdroj: Lindex.com

Tak třeba tuhle košili z Lindexu. Lehounká jak podzimní vánek a barevná jak podzimní listí. Tu jsem prostě nemohla nechat jen tak. Takže se ze seznamu přesunula již do mé skříně. 

Foto zdroj: Youngprimitive.cz

Dále tu mám tuhle uplně suprovou mikinu/kabát české značky Young Primitive. Mám ráda originální a zajímavé kousky a tenhle k nim rozhodně patří. Akorát jsem byla většinou docela v tomhle ohledu přízemní a do ničeho podobného jsem nešla - ale teď jo! Takže mikinu jsem objednala a už se těším, až si ji vezmu na sebe ven. :)

Foto zdroj: Sapastore.com

No a já to říkala... prostě hodinky Komono mě faakt baví! Když se podívám na tu nabídku, vybrala bych si klidně další patery! Takže rozhodnout se jen pro jedny, to byl oříšek. Nicméně můj výběr padl na typ Winston Regal Saddle Brown. Včera mi přišly a říkám vám, že je žeru od první chvíle, co jsem je vybalila! Jedním slovem jsou dokonalé!

Foto zdroj: FB Vuchu

Když už jsme u těch šikovnejch českejch ručiček (viz Liška - Pupendo: "Golden ček hende, oukej?"), tak se mi strašně moc líbí šperky od Vuchu (hledej např. na Fleru pod "vuchu.style"). Mám už několik náhrdelníků a stejně nemám dost, vždycky mě dostane nějakým novým nápadem. A tím je teď tento náhrdleník Gold Wood. Ten prostě musím mít. Ať už se mi ho třeba podaří ukořistit na podzimním Dyzajn Márketu, pokud se tam dostanu, nebo bych si ho od Vuchu pak ráda sólo objednala. 

Foto zdroj: fler.cz/cogito

Můj poslední objev na Fleru je značka Cogito. Vytváří originální tašky a kabelky z plsti a usně... a tahle je naprosto dokonalá k nadcházejícímu podzimu. (To, že si jí užiju jen málo, možná vlastně až ten další podzim, to už je vedlejší... :( Mít jí prostě musím, protože je jedním slovem skvělá! :)

Foto zdroj: Urbandecay.com

A konečně taky něco málo ze světa kosmetického, a to paletka Urban Decay Naked Smoky. Vůbec nikdy mě tato značka, potažmo jejich produkty, vůbec nebraly a nezajímaly... ale když jsem se podívala trochu na zoubek nové Naked paletce očních stínů, pár tutoriálů, tak to bylo jasný.... Tu asi nutně potřebuju. Ach jo.
No a tím by to taky mohlo skončit a už bych mohla zase začít šetřit, že jo! Ono totiž nejen, že podzim klepe na dveře, ale za chvíli jsou tu Vánoce, děcka! :D

A na co si brousíte tento podzim zuby vy? Co je ve vašem wishlistu? :)



7 komentářů:

  1. Také nemám moc ráda, když se slova poangličtují, nedej bože když se uprostřed české věty objeví anglické slovo, které ani nemá žádný speciální překlad... :) Ovšem tento tvůj "wishlist" se mi tedy moc líbí :) ... Na podzim bych chtěla sehnat nějakou pěknou košili, kostkovaných mám dost, takže spíše nějakou jednoduchou. Hodně se mi líbí v H&M, tak se tam podívám :) Na tyto Komoko hodinky jsem sama koukala a jsou super! Líbí se mi, že jsou hodně jednoduché, trochu ve stylu D. Wellington, které se mi také moc zamlouvají. Až na to, že je má snad každá blogerka.. :/ Kabelku také potřebuji, protože jsem teďka začala hodně nosit tu, kterou si nechci ničit a nezaslouží si, abych v ní jen tak tahala věci do školy :))
    Ať ti položky na seznamu hezky ubývají a měj se moc hezky! :)

    Jo! A nevíš, jak jsou na tom s výdrží ty plstěné kabelky? Koukala jsem na ně v Bílé labuti a přijde mi, že se musí brzy ošoupat.. Tak by mě zajímalo, jestli to není jen můj špatný dojem :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *Komono hodinky, samozřejmě :D

      Vymazat
    2. Košil není nikdy dost! Jak jednobarevných, tak nějaký pěkný vzor na podzim nebo ty kostky... :) Ano, a to se mi na Komono líbí.. že to neni /zatím - tak snad to vydrží/ nějaká blogerská masovka! Mají je fakt skvělé!! Tak přeji, ať také seženeš vše, co potřebuješ! :)
      Co se týče té plstě, tak jsem na to sama zvědavá - kabelka mi přijde příští týden. Ovšem já jí nebudu nosit denně, zatím jen velmi svátečně (dnů, kdy jí užiji - tzn., že bych se dostala někam sama bez dětí zatím moc nebude). Takže pro mě ideál. Ale nedělám si iluze - podle mě, při každodenním nošení a větším zápřahu kabelky se to na té plsti odrazí...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Že jo! Já je miluju od prvního okamžiku! :)

      Vymazat
  3. Všetko je úplne úžasne :3 Ja Mam Naked paletu. Najkradšej by som mala všetke aj ked ich použivať veľmi neviem.Ale mam okolo seba ľudí,ktorí ma líčia na rôzne akcie a fotenia. Na kebelky som strašný maniak vlastne na všetko čo sa týka nakupov oblečenia :3
    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, ani já nejsem nějaký přeborník v líčení, když koukám na tutoriály, tak je mi to jasné, ale jak to mám aplikovat na svoje oko, tak jsem hrozný nemehlo... Ale i tak líčení očí je pro mě samozřejmá záležitost /na rozdíl od rtěnek, například), takže tahle paletka byla jasnou volbou.. :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️