InstaDiary 08/15

11:33 Kristýna H. 6 Comments

Hola hola, je tu září a škola volá... taky vás tahle hláška štve/štvala? :D Prázdniny utekly jak voda a musím říct, že jsem ráda, že se trochu ochladilo... ta vedra už byla protivná! A já mám pro vás pravidelný insta příspěvek - takové to ohlédnutí za uplynulým měsícem ve fotografiích. Na Instagramu mě můžete najít pod @ladykerstyn. ;)

Jíst na zahradě jsem si oblíbila... teda do té doby, než vždy přišlo hejno vos...
Letní relaxování
Kosmetické novinky - EL řasenky Double Wear a oční stíny v tužce Smoky Wear / neparfemované mléko Clinique a voňavý sprchový gel Naturalium
Před a po :)
Tak už jsem také zkusila značku Make up Revolution a musím říct, že jsem velmi spokojená!
Nečekaný dárek od mého drahého za porod :) / Zmrzlina Angelato na letním Dyzajn Márketu :)
Léto!!!!! :)
Make-up, BB krém a korektor Clinique - velká spokojenost! / Část z mých oblíbenců v péči o pleť
Mít doma čerstvé květiny je prostě paráda (do té doby, než chcípnou :D)
It´s a girl! / Léto a ovoce je pro mě skoro synonymum.... mňam!
Skvělý kavárenský speciál Reflexu, který jsem dostala od příbuzných, když jsem byla v porodnici / Mlsání :)
Po dlouhé době jsem si udělala smoothie, které mi ale vůbec nechutnalo! / Nové Melky... těch není prostě nikdy dost!
Jeden z letních domácích obědů / Sladké hřešení v Únětickém pivovaru :)
Přízrak od Nesba dočten a na řadu přichází Stalker od Keplera :) / Zootí magazín mě v poslední době docela baví! :)

6 komentářů:

  1. To jsou úžasné fotky :) Miluji tyhle foto články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, tak to mě velmi těší! :)

      Vymazat
  2. Tvoje instagramový fotky jsou skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám rada tieto Tvoje instagramové zhrnutia, robíš prekrásne fotografie:) Jo Nesbo je môj obľúbený spisovateľ, páči(la) sa Ti knižka?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mám radost. Říkala jsem si, že tyhle IG shrnutí nikoho nebaví... :)) Takže to mě moc těší! Děkuji! Nesbo je super, Přízrak se mi četl uplně skvěle. Je pravda, že mi chvilku trvalo, než jsem se do příběhu dostala, ale pak jsem knihu nemohla skoro odložit! :) Takže doporučuji! :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️