Oblíbené produkty v péči o pleť a tělo

11:16 Kristýna H. 4 Comments

Zdravím všechny! Už tady dlouho nebyl žádný kosmetický příspěvek, tak to dnes bude o nějakých těch serepetičkách, krémíčkách, vodičkách, bez kterých se my ženy skoro sotva obejdeme a díky kterým jsme s-t-o-p-r-o-c-e-n-t-n-ě o moc krásnější! :D


Yves Rocher - Expresní odličovač na oči s chrpou
V poslední době jsem si oblíbila tento dvoufázový oční odličovač od YR, který bez problémů odlíčí i voděodolné řasenky a linky. Je vhodný i pro nositele kontaktních čoček a pro ty, kteří mají citlivé oči. Předtím jsem měla dvoufázový odličovač od Clinique - Take the day off a i přesto, jak je vychvalovaný, nemám pocit, že by byl o moc lepší než tento YR. Navíc se mi po nějaké době začal mezi dvěma složkami odličovače dělat takový podivný kal, tak jsem jej raději přestala používat.  

Clarins - Gentle Refiner peeling
Velmi příjemný jemný peeling od Clarins, který mám zatím stále v 15ml vzorku (používám jej 2x týdně - i když někdy zapomenu, takže občas to vyjde i jen jednou týdně) a uvažuji, že se s ním loučit nebudu a pořídím si velké balení. Cítím, že je po něm pleť jemnější a hladší. 

Bioderma - Sébium Gel Moussant - Purifying cleansing foaming gel
Když jsem hledala produkt, který by měl aktuálně pokrýt mé potřeby pleti, dostalo se mi doporučení právě na tento pěnivý čisticí gel pro smíšenou a mastnou pleť Sébium od Biodermy. Jakmile mi došlo původní čisticí mýdlo na pleť, zkusila jsem tento gel a od první aplikace jsem obrovsky nadšená. Z pleti vytáhne přebytečný maz a ten pocit po umytí je k nezaplacení. Příště jdu určitě do 500ml balení.

Bioderma - Sébium micelární voda
Současně s pěnivým čistícím gelem Bioderma jsem si objednala i micelární vodu ze stejné řady na dočištění pleti. Zatím jsem ji ale ještě do své běžné denní péče nezařadila, dodělávám ještě pleťovou vodu od Clinique. Vzhledem k tomu, jak jsem nadšená z čisticího gelu si myslím, že i tato micelárka mě příjemně potěší. :)

Clarins - Mission Perfection Sérum
Chvíli jsem zvažovala, zda si tento produkt pořídím, přeci jen pořizovací cena (1690,-) není uplně nejnižší (kupovala jsem jej v Sephoře, kde jsem ještě nakonec dostala slevu). Výrobek slibuje sjednocení pleti a zmizení pigmentových skvrnek, což se v mém případě bohužel podepsalo aktuální druhé těhotenství a akné. Používám jej zatím krátce, abych mohla vynést nějaké definitivní verdikty, nicméně s jeho aplikací jsem spokojená. Má příjemnou jemnou vůni, lehce se roztírá a ihned se vstřebává do pokožky. Tak doufám, že za tu hromadu peněz prokáže službu, kterou má! :)) 

Clinique - Anti-blemish solution All-over clearing treatment
Na závěr přichází na řadu denní krém. Od jara jsem používala denní krém též od Clinique z řady Superdefense, ale bohužel jsem nebyla tak spokojená, jak bych potřebovala. Tento krém z řady anti-blemish jsem si koupila v rámci slevové akce v pražském obchodním domě My a stále si ho šetřila na dobu až po porodu. Nakonec mi to ale nedalo a zkusila jsem jej dříve. A ihned si mě získal. Pleť zůstává matná a příjemná na dotek. Dokud to bude má pleť vyžadovat, určitě u něj zůstanu.


Yves Rocher - zjemňující olej na opalování SPF 30 Protectyl Végétal / Mléko po opalování Protectyl Végétal
Díky slevovým kuponkům do YR jsem si zde pořídila i výbavu na horké letní dny. Vždy jsem preferovala opalovací mléka, tentokrát jsem zkusila olej. Roztírá se dobře, má příjemnou vůni (stejně jako mléko po opalování z této řady), ale příště opět zvolím mléko, vadí mi, jak je olej na kůži stále "vidět"a stoprocentně se nevsákne do pokožky. Ovšem mažu se s ním od začátku léta a moje kůže na slunci netrpí, ani jednou jsem se nespálila, kupodivu se mi i trochu opálily nohy, což v mém případě lze mluvit o zázraku. :D Neříkám, že jsem s výrobkem vyloženě nespokojená, jen bych příště volila spíše mléko než olej. Ale to už je o preferencích každé z nás. 
Co se týče mléka po opalování, s ním absolutně žádný problém nemám, krásně se vstřebává a zklidňuje pokožku po pobytu na slunci. A co si budeme povídat, toho je teď víc než dost. :))


Yves Rocher - tělové mléko Lilas Mauve Purple Lilac
Může se zdát, že YR je moje oblíbená značka. :D Ale tentokrát za větší nákup (a proto se tu rovnou objevuje více výrobků této značky) můžou slevové kuponky, které jsem získala k nějakému předchozímu nákupu a zatoužila jsem si připravit hojné zásoby na období, kdy se na nákupy hned tak nevypravím. Tělová mléka docela často střídám a teď jsem se snažila dopotřebovat zbytky. Ale protože miluji vůni šeříků, je pro mě tento krém velmi oblíbenou záležitostí. Navíc se dobře a rychle vstřebává do pokožky. Současně mám ještě tělové mléko od Manufaktury s vůní černého rybízu - což mi na prodejně přišla jako úžasná vůně, ovšem asi po pátém namazání už jsem toho poměrně dost intenzivního odéru měla dost... Navíc se hůř roztírá, a to mě ani trochu nebaví se s ním patlat při tom "smradu". :)) Které tělové mléko ale mohu doporučit a vychválit je překvapivě Balea tělová emulze s mandlovým olejem, který mi nedávno došel. Příjemně voní, dobře se roztírá, do mé věčně vysušené kůže se rychle vstřebává a stojí krásných 49,- (DM drogerie). A to chceš. :))

Yves Rocher - sprchové gely Jardins du Monde
Dobře, co od YR miluji, jsou sprchové gely. Zvlášť z řady Jardins du Monde. Nejoblíbenější je právě tento s kalifornskou mandlí, který aktuálně střídám s levandulovým. Ta vůně po koupeli je dokonalá. :) 

Elasti-Q - tělový krém k prevenci strií
Nakonec tu mám jeden těhotenský produkt. Vzhledem k postupně rostoucímu bříšku a napínající se kůži je potřeba o ni pečovat, aby se nevytvořily strie nebo se jejich vznik alespoň minimalizoval. Strie jsou totiž dědičná záležitost a někdo může mazat jak blázen a stejně se jich dočká. Ovšem mazat bříško v těhotenství je opravdu důležité, protože pokud máte sklony k tomu, že se vám strie objeví, jejich vznik můžete minimalizovat správnou péčí. Já jsem si již v prvním těhotenství oblíbila právě tento krém (na doporučení). Používala jsem pouze Elasti-Q a patřím mezi šťastlivce (alespoň v tomto), neobjevila se mi ani jedna strie. Tentokrát jsem již od začátku růstu bříška sáhla po osvědčeném výrobku a opět mu tleskám. Těhotenství se mi blíží do samého konce a kůži na břiše mám ukázkovou. Tento produkt mohu všem nastávajícím maminkám absolutně doporučit. Je zbytečné kupovat předražené extra značkové krémy a oleje. Jediná jeho nevýhoda je, že trochu trvá, než se do kůže vstřebá a pokud se na namazanou kůži rovnou oblečete, zvlášť noční košili, kterou oblíkáte několik dní po sobě, cítila jsem z látky pak docela nepříjemný zápach právě po tomto krému. To je jeho jediné mínus.

Používáte také některý z těchto produktů? Jak jste spokojeni vy? :)



4 komentáře:

  1. Ja som si v poslednom čase veľmi obľúbila výrobky Clarins. Nadšená som najmä z podkladovej bázy /recenzia/ . No a Bioderma, to je už klasika.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) já mám od Biodermy jen krém po opalování, ale je opravdu úžasný :)
    Na mém blogu je giveaway - www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já nedám dopustit na ten gel od Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Výrobky od biodermy sú top :) a značk u Yves Rocher proste milujem :3

    http://nicolettelear.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️