Letní foto-random

18:31 Kristýna H. 4 Comments

Léto je stále v plném proudu, vedro, sluníčko, prázdniny, koupačky, pohoda, drinky, grilovačky, dlouhý dny... Nemusim snad ani pokračovat, každý si léto užíváme jinak. Já ho letos pojala relaxačně, v rámci možností. S pupkem a zároveň s Cipísem jsem odmítala jezdit do rozpáleného města a dostali jsme se tam pouze tehdy, když vedra trochu povolila... (a že těch příležitostí tolik nebylo! Nicméně užila jsem si "poslední" kávičku v Emě, to jsem si samozřejmě nemohla odpustit! :D) Takže jsem si užívala ve stínu pod stromy na naší zahradě, z přebytků ovoce jsem pekla lehké koláče a těšila se na příchod druhého potomka... :)

Na zahradě nám vyrostly uplně šílený bodláky, ale nakonec krásně vykvetly!
Je třeba si to doma udělat hezké a voňavé. :)
Hora borůvek na rychlé zpracování? Tak to chtělo jednoduchý a skvělý koláč! :)
Náš angrešt.. :)
Ze života hmyzu...
Jahodovo-rebarborový koláč - recept najdete u mě na blogu ;)
Jak jste trávili nebo si ještě užíváte léto vy? :)

4 komentáře:

  1. Téda, já bych se tak zakousla do borůvkového koláče :) Já jsem si víkend užívala s kamarádkou na Lipně, každý den jsme nachodily několik km a skvěle tak zrelaxovaly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl hned pryč... :)) To je super, miluju tyhle procházky v přírodě. Člověk vypne a vnímá jenom to, co je kolem něj... :)

      Vymazat
  2. Ten koláč :3 a prvé dve fotyky sú top :)

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) No jo, po koláči se hned zaprášilo... :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️