Oblíbené pražské kavárny

7:50 Kristýna H. 4 Comments

Zhruba tak poslední dva roky mě baví objevovat zajímavé kavárny s dobrou kávou, milou obsluhou a příjemným prostředím. Nejsem příznivcem řetězce Starbucks, podle mě tam o kvalitní kávě nelze až příliš hovořit. Průměrné kafe... a předražené! Mě prostě víc baví kavárny/bistra, které mají styl, nápad, mají co nabídnout. Pozvala bych vás na malou virtuální prohlídku mých oblíbenců:

EMA espresso bar
To nejlepší většinou přichází až nakonec, ale nejde to jinak... řadím EMU na první místo. Je to totiž pro mě absolutně nejlepší místo v Praze, kde si můžete vychutnat kvalitní kávu. Respektive až tady jsem zjistila, jak CHUTNÁ kvalitní káva a ano, mám trochu problém si dát teď latté kdekoliv, protože vždy srovnávám. Interiér je jednoduchý, ale nápaditý, nepříliš velkému prostoru dominuje dlouhý stůl se židličkami, které bývaly ve školách (možná se ještě někde najdou). Nikdy na něm nechybí karafa s kohoutkovou vodou a taky váza s čerstvými květinami. V nabídce tu kromě nápojů najdete i domácí koláče a buchty, sendviče nebo saláty. EMA je opravdu Espressem Milovaná Adresa! :) Právem je vyhlášená nejlepší kavárnou v Praze! Za mě má 10 bodů z 10... Ne, 100 bodů z deseti! :)) 
Na Florenci 1420/3
Praha 1
Po-Pá 8:00 - 20:00
So: 9:00 - 18:00



La Bohéme Café
Najdete ji na Vinohradech a málokdy není skoro beznadějně plná. Není se čemu divit. Dokonalý originální interiér, místo, které je "nasáklé" vášní pro kvalitní kávu a čaj. Budete tu v dobrých rukách a hlavně se budete cítit jako u někoho v obýváku. Pokud se budete pohybovat v blízkosti této kavárny, o její návštěvě nezapochybujte ani na vteřinu! Čeká vás příjemný zážitek. Ke kávě si můžete z nabídky vybrat i nějaký ten zákusek. :)
Sázavská 32
Praha 2 - Vinohrady 
Po-Pá 8:00 - 20:00
So: 11:00 - 20:00





Monolok Café
Monolok je další z příjemných designových počinů s dobrou kávou a ještě s bonusem relaxační zahrádky ve vnitrobloku. Nestihli jste večeři nebo oběd? V Monoloku není problém si dát kromě zákusků a malých chuťovek i nějaké větší jídlo. Nabídka není bůh ví jak široká, ovšem dostačující. Navíc otevřeno mají až do 22h, takže příjemný letní večer s přáteli na sklence vína nebo u dobré kávy v Monoloku určitě doporučuji (ideálně na té zahrádce!)!
Moravská 1540/18
Praha 2 - Vinohrady
Po-Pá 8:00 - 22:00
So-Ne: 10:00 - 19:00





Love Kidó
Nenápadná kavárna mezi Letenským náměstím a parkem Stromovka... Ale určitě vás chytne za srdce. Opět skvělý originální interiér a i tady můžete posedět na příjemné zahrádce, nebude se vám chtít pryč! K jídlu si tu můžete dát různé dobroty z vegeteriánské kuchyně a stejně tak výborné zákusky. S kávou zde nešlápnete vedle a v nabídce mají i mé oblíbené čaje Harney&Sons. V Kidó se vám bude určitě líbit! :)
Šmeralova 22
Praha 7
Po-Pá 10:00 - 18:00
So-Ne: 11:00 - 18:00



Cathedral Café 
Tato kavárna je můj poslední objev a možná to nebude má top kavárna v Praze, ale nedá mi se o ní ani slůvlkem nezmínit. Nachází se v samém centru Prahy, pár krůčku od Týnského chrámu na Staroměstském náměstí. Interiér je docela tmavý, ale neruší, design je naprosto sjednocený. Káva i zákusky jsou samozřejmě trochu dražší vzhledem k lokalitě, ale zase to není nic, co by se nedalo zvládout. U kavárny je také zahrádka, ale bohužel jsem neměla možnost jí zkusit, v té době byla ještě zavřená.
Týnská 11
Praha 1
Po-Ne: 9:00 - 21:00



V Praze je tolik kaváren a bister, které bych ještě ráda navštivila, ale neměla jsem zatím tu možnost. Třeba bistro Proti proudu - doufám, že mi vyjde se tam podívat ještě, než vrhnu druhý mládě! Nebo kavárna cukrárna Alchymista! Ta zase vyniká svou naprosto relaxační zahrádkou. Nemám to daleko, přesto jsem tam stále nebyla! Chyba! Taky bych moc ráda šla do bistra Twenty7 nebo kavárny Anonymous Coffee. No, vidím to tak, že budu muset během těch ještě "volnějších" pár týdnů udělat nějaký tour de café! :))

Jaké jsou vaše oblíbené kavárny v Praze? Budu ráda za další tipy! :)

4 komentáře:

  1. Znám jen první dvě jmenované a Cathedral Café, ale ani jednu jsem zatím nenavštívila. Já mám v Praze ráda mama coffee, tam maj dobrou jak kávu, tak zákusek v podobě výborného mrkváče :-) Na Anonymous Coffee mám také spadeno, zatím jenom mlsně chodím okolo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na FB Cathedral Café, že ta jejich zahrádka vypadá úžasně! To určitě stojí za návštěvu... Mama Coffee mám také ráda.

      Vymazat
  2. Tak ty první dvě musím rozhodně vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️