Nákup na Koloniál.cz

17:12 Kristýna H. 3 Comments

V dnešní uspěchané době máme obří možnosti. Takové, o kterých se našim babičkám (a ještě i rodičům) mohlo tenkrát jen zdát... Tenkrát. Tenkrát když ještě nebyly tyhle internety... Tyhle internety, kde můžeme najít strašnou spoustu informací, ulehčit si práci, psát si s přáteli, nebo nakupovat online. A to i potraviny. Od té doby, co funguje online nákup u Tesca, tak toho využívám. Ne pravidelně, ale jednou za čas a musím říct, že to vůbec není špatný! Nákup vám přivezou a donesou až ke dveřím a vy se prakticky nemusíte o nic starat. Na druhou stranu, nějaký čas zabere samotný online nákup (i když je nesrovnatelný s tím reálným nákupem) a já osobně si ráda vybírám ovoce/zeleninu sama. Nicméně jak říkám, tak v 90% případů jsem byla s Tesco dovážkou vždy spokojena. 
V poslední době se na trhu objevují i menší konkurence, a to Rohlík.cz, který ale nedoručuje mimo Prahu, takže s tím zkušenosti nemám, a teď nově Koloniál.cz. Když jsem viděla akční nabídku litrového UGA za 70,- 1+1 zdarma, hned mě nákup v Koloniálu zajímal o dost víc. Zkusila jsem první nákup a tak jsem si říkala, že bych se s vámi o tuto zkušenost mohla podělit. ;)
Stránky mají jednoduchý, líbivý design, menu je přehledné, neztrácíte se v něm. Nabídka samozřejmě není tak široká jako u zajetého Tesca, ale věřím, že se také časem vypracují a sortiment rozšíří. Bohužel vzhledem k menší nabídce zatím nemůžete najít víc produktů za akční ceny a některé zboží bylo i o chlupec dražší než běžně vídávám. Což je velká škoda. V červnu je akce na dopravu zdarma, navíc UGO v akci, že... udělala jsem ale jen malý zkušební nákup (zejména aby splňoval minimální částku objednávky). 
Dodání si vybíráte v určitý časový interval a den před doručením vám přijde sms zprávou upřesnění dodání v rozmezí 20 minut. Což oceňuji, protože oproti Tescu nemusíte mít vyhrazené dvě hodiny čekání na závozníky. V den, kdy má objednávka dorazit vám ji z Koloniálu ještě potvrdí mailem s rekapitulací zboží. 
Co se mi líbilo, že doručení bylo za a) na čas b) velmi stylové! Dva obchodní příručí (ehm, musela jsem si tento výraz vygooglit, nejsem zas tak stará škola) v oblečení jak z první republiky mi odnesli nákup až za dveře - v papírových taškách. Pokud na tom někdo lpí, tak mu určitě udělá radost, že sáčky, do kterých dávají potraviny jsou bio a auta, ve kterých jezdí příručí jsou eko! :)) Platba kartou při převzetí není problém.
Jak jsem psala, byl to první nákup, který ani nebyl příliš rozsáhlý, takže nevím, v jaké kvalitě dodávají ovoce a zeleninu, nicméně jsem byla spokojena. Zásoba Ugo šťáv skoro za hubičku je doma! :)) 


UGO pro mě, Plzeň pro muže (dalších 6 je ještě v tašce! ;))... A když je někde Hollandia bílý jogurt v akci, tak ho beru všema deseti, je to nejlepší bílý jogurt!
Takto obchodní příručí z Koloniál.cz přivezli nákup. Bohužel samotné závozníky jsem nevyfotila a ty růže od nich taky nejsou... ale byl by to příjemný bonus k nákupu, no ne? :))

Máte také zkušenosti s nákupem potravin online? Budu ráda, když mi napíšete do komentářů, jak jste byli spokojeni. ;)


3 komentáře:

  1. S nákupem jídla on-line zatím zkušenosti nemám, ale věřím, že je to super vychytávka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zní to skvěle!! A hrozně by mě zajímali ty příručí, muselo to být fakt stylové! :-D Každopádně u nás takovéhle služby nejsou, takže nemohu vyzkoušet :-( My z vesnic ve vých. Čechách musíme za nákupem jezdit sami 60 km do nejbližšího města :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to hodně stylové... :)) Líbí se mi ten nápad, snaha o originalitu. To je škoda, snad se to jednou rozšíří i do menších měst a vesnic...

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️