InstaDiary 05/15

22:32 Kristýna H. 4 Comments

Květen je už dávno pryč, červenec už vlastně pomalu šlape červnu na paty... Nicméně dnes pro vás mám ještě malou ochutnávku z mého instagramového května... ;) 

Jídlo se mi tam objevuje poslední dobou poměrně dost často... :)
Jestli je nějaká rostlina, kterou miluji, tak je to šeřík... Ta vůně!!
A v Yves Rocher prodávají tenhle dokonalý sprchový gel s vůní šeříků... Absolutní must have! :)) A tulipány, to už je taková jarní klasika! :)
A opět ochutnávka z mého kavárenského povalečství... vlevo La Bohéme Café, vpravo má milovaná EMA.
Chřestová sezona je tady!
Selfíe si raději moc nedělám, ovšem historický okamžik - klobou na hlavě, to jsem musela... :)) A tady je má skromná sbírka MEL botiček. :)
Ze všech jídel nejvíc miluju snídaně. Vlastně bych mohla snídat celý den... :))
Milovaná Praha... tenhle pohled se prostě neomrzí! A výborná večeře v restauraci Ginger&Fred v Tančícím domě.
K snídani mě začaly velmi bavit lívance... :)



4 komentáře:

  1. Tak konečně vidím tu Tvou sbírku Mel botiček - to je krása! ♥
    Na fotce s kloboučkem Ti to moc sluší :)
    Mango mám taky ráda, samé dobroty zde máš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jedny žabky tam ještě chybí, nemohla jsem je tou dobou najít... Děkuji ti mockrát. ;) Mango je nejlepší! :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️