InstaDiary 04/15

18:33 Kristýna H. 1 Comments

Přeji všem krásný den! No řekněte, není to venku už paráda? Jaro v plném proudu, zimní kabáty už jsou zase uklizené hluboko ve skříních, ke slovu se dostávají balerínky a sandálky, první drinky a kávičky na zahrádkách... No prostě pohoda! Dnes mám pro vás opět pravidelný přísun instafotek, které můžete najít u mě na Instagramu (@ladykerstyn)

Snídaně miluju! • Pórkový quiche se sušenými rajčaty • Máslo s medvědím česnekem podle Kitchnette :)
Pohankové kaše jsem si k snídani oblíbila! • Sice jsem tu knihu už četla, ale stejně jsem si ji v Levných knichách koupila do knihovničky! :) • Avokádová svačinka 

Jaro!! • Moje nové máslo na rty od Astoru • Tak jsem si jí nakonec pořídila... je tam spousta zajímavých receptů!
Poslední Mel úlovek • Ano, zase tulipány :) • Svačinka

Nově objevená kavárna Cathedral Café • Venčení nových botiček • Tulipány? Už tu dlouho nebyly! :)
Oblíbené francouzské bistro Á table v Dejvicích • Jaro a jeho barvy • Na skok v La Bohéme Café

V království medvědího česneku! • Naprosto božské magnolie • Obloha maluje
Je libo pusinka?! • Můj oblíbený výhled z okna • Zase jeden střípek jara


Když burger, tak v Joy Burger! • Zase jedna snídaňovka • Pipi časák
Ten výhled prostě neomrzí! • Mangnolie těsně před rozkvětem • Můj malý Picasso


Pravčická brána v Českém Švýcarsku • Soutěsky v Č.Sv. • Jarní výlet do Českého Švýcarska se vydařil :)
Cestou na Pravčickou bránu • Velikonoce jsou tady! • Letos se u nás rozdával čokoládový Darth Vader... sklidil velký úspěch! :)


1 komentář:

  1. Skvělé fotky :) Pusinku od velblouda nee :D Líbí se mi fotky z přírody i ty dobroty

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️