Tulipány jako symbol jara

9:12 Kristýna H. 3 Comments

Taky jste se tak těšili na jaro a jste nadšení, že je konečně tady? Trošku mě štve počasí, které je jak na houpačce, když jednou je nádherně a teplo a den na to klesnou teploty o 10 stupňů. Nicméně je tu jaro, kytky kvetou, ptáci řvou, včely bzučí... všechno je to ve vzduchu, ať je venku dvacet nebo deset stupňů. Absolutní symbol jara jsou pro mě tulipány, moje nejoblíbenější kytka. Proto pro vás dnes mám pár tulipánových fotek, takový malý jarní "must have"... :) Letos na jaře vlastně skoro vůbec neutrácím za oblečení nebo kosmetiku, ale výlučně za tulipány... :)) 



A jak to máte vy? Taky milujete tulipány nebo pro vás jaro symbolizuje něco úplně jiného? :)

3 komentáře:

  1. Také naprosto miluji tulipány! Zrovna mám doma žluté. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krááásné fotky!:) Tulipány jsou moc pěkné květiny, uvažuju že si nějaké taky koupím/vypěstuju (mimochodem kdy se vůbec sadí? :) )

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️