Květinový makrosvět

9:50 Kristýna H. 14 Comments

Včera to bylo o fotkách z Instagramu a dnes mám pro vás opět jeden foto příspěvek. :) Když dostanu nějaké květiny, hned beru do ruky makroobjektiv a fotím je ze všech stran. Fascinuje mě každičký detail, který může běžnému vnímání leckdy uniknout. A protože únor byl pro mě na darované květiny hojný, opět mi to nedalo a zaútočila jsem na ně svým fotoaparátem...  Hned mi ty barvy zvedly náladu a připadám si k jaru zase o krůček blíž... :)
Přeji všem krásný den!






Dostáváte také rády květiny? Mě vždycky mrzí, že nevydrží dluho krásné... :(



14 komentářů:

  1. Ahoj, předem musím říct, že toto je velmi příjemný blog :-) Jsem ráda, že jsem na něj narazila :-) Fotky jsou moc krásné! Květiny mám také hrozně ráda, ale bohužel žádné nedostávám..ani od manžela :-( :-D

    www.hafum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, to mě velmi těší! Tyhle byly všechny narozeninové. ;)

      Vymazat
  2. Teda, moc pěkné fotky, taky bych takhle chtěla umět fotit :(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky! Aj ja rada dostávam kvety a veľmi rada ich fotím. Nemám síce na to špeciálny objektív, ale baví ma to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A o tom to je - že tě to baví! :)

      Vymazat
  4. To je nádhera! Normálně bych si to dala na zeď jako obrazy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, no tak to mě velmi těší! :) Děkuji, Terezko! :)

      Vymazat
  5. Květiny dostávám hrozně moc ráda :) A ty jsi je krásně nafotila
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně také (hlavně tulipány :) ), ale vždycky mě mrzí, že nevydrží věčně. :)

      Vymazat
  6. Květiny nemusím dostávat, zatím si na tom nepotrpím. Tvoje fotky jsou opět krásné :)


    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já si na to taky příliš nepotrpím, co si budeme povídat, je pak z toho hroznej bordel. :D Ale k narozeninám (jako tyto květiny) je to milé a když muž jentak pro radost přinese květiny, tak mě to potěší. :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️