Proč je na houby narodit se v únoru

9:44 Kristýna H. 12 Comments

Dneska mám takový trochu stěžovací článek. Nic dramatického. Nic, co by se nedalo přežít a berte to samozřejmě s rezervou. :)) Ve svém životě jsou určité záležitosti, které si prostě nevyberete a neuděláte s nimi prostě nic. Je to dané, tak to je. Kupříkladu to, kdy se narodíte... Když jsem byla malá, nějak mi to nevadilo, vůbec jsem nad tím nepřemýšlela. Ovšem v poslední době mě fakt štve, že jsem se narodila v únoru! 



  1. Je zima. Což je samo o sobě vopruz. Teda nechci zimu neustále hanit, například miluju zasněžené hory, to je uplně jiná liga. Ale zašedlé město plné břečky a bahna, což má ke sněhu i zimní idylce hodně daleko, prostě nic hezkého není. 
  2. Je to hrozně brzo po Vánocích. Jasně, lidé, kteří jsou narozeni v prosinci, nebo v lednu to mají v tomhle ohledu horší, to bez debat. Nicméně mít třeba narozeniny v listopadu, ačkoliv je to také blízko Vánoc mi tak hrozné nepřijde. Takže když se mě moji blízcí zeptají, jaký dárek by mi udělal radost, skoro nic mě nenapadá. Tedy ne, že by si nebylo co přát, ale nějak mi po Vánocích dochází inspirace. :)) Dárky nejsou to nejdůležitější, ale komu neudělají radost, že?
  3. Když chcete s kamarády zajít do města a oslavit to, že jste zas o rok starší (super!), tak samosebou si na sobě chcete dát záležet. Žádné džíny a běžné triko, ale raději nějaký ten party outfit, ideálně šatičky, třeba i botky na podpatku (protože je prostě ta příležitost!). Jenže ouha! Pokud nepojedete přímo od domu k baru taxíkem, tak si dost dobře neumím představit cestu v lodičkách. A v párty outfitu je vám zima (i přes péřový kabát a punčochy).
  4. Já mám ještě to "štěstí", že mám citlivé oči a když vylezu z tepla do zimy, okamžitě začínám slzet a smrkat v intervalech co pět až deset minut. I dokonalý make-up tak přichází vniveč. Účes vám zničí případný poletující sníh, jemné mrholení, a když zrovna počasí přeje, pomačkáte si je v zábalu šály a bundy.
  5. Nemůžete uspořádat garden party nebo grilovačku. A i když byste jí přeze všechno uspořádat chtěli, nikdo na ni nepřijde, aby neriskoval následný zápal plic.
Tak a konec se stěžováním. :)) Předpokládám, že v pokročilém věku už mi tyhle malichernosti budou taky úplně jedno. :D Ale jo, v tomhle období bych vážně chtěla mít narozeniny na jaře nebo v létě! 

A co vy, taky byste si nejraději vybrali datum svého narození, kdyby to šlo? :)


12 komentářů:

  1. Já mám narozeniny v samém počátku října a nemůžu si vyloženě stěžovat, i když je někdy také už docela zima na garden party. Takže vyloženě měsíc kdy bych se chtěla narodit nemám. Léto určitě není špatné, ale zase když jsem byla malá a do školy se v den narozenin nosily bonbony pro celou třídu, tak o to spolužáci narození přes léto byli ochuzeni - že nemohou důležitě obejít lavice se sáčkem bonbonů :D ... Později je zase šance, že když bude velká oslava v létě, že se nesejde celá parta z důvodů dovolených, táborů apod. No, takže asi červen, to má většina ještě volno a navíc jsou všichni před prázdninama takoví rozjuchaní :-))) A k únorovným narozeninám přeji všechno nejlepší!!! :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na začátku října, to je fajn. ;) To máš pravdu s tím létem. Kdybych si mohla vybrat, vyhovoval by mi květen nebo červen. :) Děkuji ti! :)

      Vymazat
  2. No, já mám narozky 4 dny po Vánocích, takže nic moc...:D Jsem ale ráda že aspoň svátek mám v květnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je taky bezva! :))) Opravdu, mít narozeniny těsně u Vánoc je "za trest"... :)))

      Vymazat
  3. Já mám narozeniny 29.02 :D Taky super datum no :D Už jsem si zvykla noo :D
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je taky krásné datum! :D Zas v podstatě máš narozeniny jednou za 4 roky... to se hodí! :)))

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ano, s tím souhlasím. Někde se pořádně prohřát. :)

      Vymazat
  5. Datum narození si bohužel nevyberem :D ještě by k mě k únoru napadlo, že se slaví Valentýn :D já už si však zvykla na to svoje Vánoční slavení narozenin :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, člověk si zvykne, nic moc jiného nenadělá. ;) No Valentýn, to je další kapitola sama pro sebe. :D Já raději rozkvetlý strom 1.května. :)

      Vymazat
  6. Já má narozky 11.prosince a svátek 27. prosince takže taky paráda no :-D Taky mě to docela štve, že celý rok nic a pak se člověk ani nenaděje a všechno má za sebou :-) A ta zima mě taky vadí, i když já nějaké oslavy narozenin nepořádám :-) Jinak to mám úplně stejně s těma citlivýma očima, vylezu ven do zimy a hned slzím. Nebo když jdu narychlo skočit nakoupit a zjistím, že jsem si nevzala papírové kapesníky, taky krása :-D Přechod z tepla do zimy nebo naopak mi taky vždycky hned spustí z nosu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsou také dobrá data! :)) No ani já právě žádné oslavy moc nepořádám. Kdybych to měla spočítat, asi by mi na to jedna ruka stačila. Ale vždycky si dělám plány, že to konečně oslavím a pak je únor a je hnusně a nechce se mi vůbec nic. :))) No ano, ty přechody z tepla do zimy a nekonečné smrkání v zimě, to je za trest! :(

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️