Návrat do Clinical Hair&Health

9:12 Kristýna H. 6 Comments

Možná si vzpomínáte na článek o návštěvě Clinical Hair&Health, kde jsem absolvovala rekonstrukční vlasovou kúru a dozvěděla se o spoustě zajímavých věcí ohledně trichologie. Článek byl psán na základě výzvy pro portál Blogerky.cz a jeden blogerský článek měl být vybrán jako vítězný. Bylo pro mě obrovským překvapením, že vyhrál právě ten můj! Výhrou byly výrobky na vlasy Clinical v hodnotě 1200,-.
Nikdy jsem příliš neřešila co s vlasy, kupovala jsem si běžné šampony a kondicionery, nebyl problém. Ten nastal až v těhotenství, kdy se většině nastávajících zlepší pleť a mají krásné vlasy, já to měla naopak. Vlasy se mi začaly rychle mastit a zanedlouho se semtam objevily lupy. Říkala jsem si, že jakmile bude dítě na světě, zase se to spraví. Po porodu se hormonální bouře vůbec nezklidnila a kromě běžného padání vlasů pár měsíců po narození dítěte, můj problém stále přetrávával. Říkala jsem si, že už je to ale určitě jen otázka času. Nebyla. Nic, ale vůbec nic se nezměnilo. Zkoušela jsem různé značky šamponů - s chemií, bez chemie, levné, drahé, ale nic mi nevyhovovalo. 



Když jsem byla na ozdravné kúře v Clinical Hair&Health, prvně v životě jsem se dozvěděla, že existuje obor trichologie. Ti, kteří mají jakékoliv problémy s vlasy a vlasovou pokožkou se sem můžou s důvěrou obrátit. Jakmile jsem se dozvěděla, že jsem vyhrála, měla jsem fakt obrovskou radost a doufala v poslední záchranu. Když jsem si v eshopu Clinical Hair vybírala šampon, který by mohl sednou mým vlasům, nebyla jsem si zcela jistá, jestli vybírám vhodný. Z Clinical Hair se mi následně ozvali, zda-li nechci zkusit trichologické vyšetření, na jehož základě mi doporučí vhodné přípravky. Sama jsem nad tím také uvažovala a tahle nabídka mě nakopla to zkusit a vyřešit tak své problémy s vlasy a vlasovou pokožkou. 

V Clinical Hair v Kobylisích mě opět přivítala milá recepční Kristýna s nabídkou kávy nebo čaje. Za malý okamžik se mě ujala tricholožka a šlo se na věc. Po vypsání osobní karty jsme zpracovaly mou anamnézu, kdy bylo potřeba zjistit všechny potřebné informace - například jak dlouho mě daný problém sužuje, jaké vlasy má moje matka a babička, jakou mám stravu a návyky, používané vlasové přípravky, barvení, frekvence péče o vlasy apod. Následně mi tricholožka speciální trichokamerou prohlédla vlasovou pokožku. Můžu vám říct, že to není žádná velká krása vidět jí takhle zblízka (nabídku nechat si fotografie z kamery zaslat na mail jsem odmítla :)) ). Paní tricholožka mi ještě vytrhla dva vlasy, každý z jedné strany hlavy, aby prohlédla jejich kořínky a následně mi popsala jak funguje vlasový folikul a co se s ním v mém případě děje. K tomu, aby naše "skořápka" byla v pořádku, je důležité, co jí dodáváme dovnitř. Tedy co jíme. Vyvážená strava je velmi důležitou součástí celého systému. Mohla jsem se nechat i změřit speciálním přístrojem, který zjišťuje, v jaké hranici se mi nachází hladina antioxidantů. Ta byla v mém případě naštěstí za hranicí té nejlepší možné skupiny.
Následně jsem dostala doporučení na vhodné přípravky, které mohou můj problém vyřešit, s podrobným popisem jejich užití. Zhruba za dva měsíce půjdu do Clinical Hair na kontrolu, abychom zjistili, zda léčebná kúra dosahuje požadovaných výsledků. Už jen po prvním umytí s doporučenými přípravky cítím, že jsou mé vlasy v lepší kondici a hlavně se mi nemastí do druhého dne. Nemůžu se dočkat dalších pozitivních výsledků! 



Pokud máte sami s vlasy jakýkoliv problém, ať už se jedná o nadměrné padání nebo řídnutí, objevují se lupy mastné nebo suché, trpíte seboreickou dermatitidou nebo máte třeba vlasy poškozené velmi častým nešetrným barvením apod., rozhodně doporučuji trichologické vyšetření navštívit. Můžete tak předejít problémům, které by vás jednou mohly nepříjemně překvapit. 

6 komentářů:

  1. Budu o té návštěvě přemýšlet :) Mě tedy netrápí vlasy mastné nebo extrémní vypadávání, ale mám je zase hrozně suché.
    A gratuluju k výhře :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti! Je to určitě zajímavá zkušenost. ;)

      Vymazat
  2. To vypadá zajímavě, mastné vlasy mě trápí taky, myji si je obden a stejně ten druhý den se s nimi necítím úplně nejlépe, řeším to většinou suchým šamponem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla právě problém, že jsem nemohla najít ani vhodný šampon (a to sakra leze do peněz). Tak uvidíme, jaké tohle bude mít výsledky. :) Doufám, že se toho zbavím! Děkuji za komentář.;)

      Vymazat
  3. Mám moc fajn blog! Podle mého názoru si zasloužíš více pravidelných čtenářů! Každopádně dneska ti jeden přibude. :D Byla bych velmi potěšena, kdybys navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou.
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc ti děkuji, na blog se určitě podívám. ;)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️