InstaDiary 01/15

11:24 Kristýna H. 18 Comments

A máme tady únor. Já nevím jak vás, ale v zimě mě přechází chuť na všechno - vážně závidím medvědům, kteří se hezky prospí až do jara nebo některým ptákům, že na zimu odlétají do teplých krajin... No ale nebudu zoufat, za chvíli přejde únor a v březnu budu věřit, že jaro už pomalu klepe na dveře. S tím souvisí i moje aktuální aktivita na blogu. Přiznávám bez mučení, že jsem líná. :) Pro dnešek mám pro vás alespoň pár fotek z Instagramu za měsíc leden. :)

V Lidlu v lednu není problém sehnat jahody, borůvky a tulipány... • Chtěla jsem si koupit jenom jednu čokoládu, nevyšlo to! :)) • V zimě je extra potřeba doplňovat vitamíny, smoothie je nezbytné!
Mám velkou radost, když si něco koupím a doma zjistím, že je to prošlé (jako tahle raw tyčinka) • Další smoothie vitamínová nálož • Obyčejný chléb s pomazánkovým máslem a pažitkou - to jsem neměla snad sto let!

 



Moje milovaná Praha • V mé milované Emě • Opět výhled na Prahu
Detail řasenky Grandiose od Lancome • I v týhle zimě něco kvete! • Parádní akce v Lidlu na kojeneckou výživu! Nekup to!:))




Kytička od muže • Moje malé lednové nákupy • Lednové čtení: Pokání a Stepfordské paničky
Salát s pečenou červenou řepou podle Dity P. • Opět Praha • Obžérství v La Casa Blů :)



A jak to máte vy v zimě? Taky byste ji nejraději prospali? :))



18 komentářů:

  1. Skvělé fotky :) Líbí se mi ten hořčicový svetřík
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Neuveriteľne krásne fotky!:) A dostala som chuť ako na čokoládu od Lindt tak aj na chlebík s pomazánkou :p
    http://lindatayllor.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Chutím by se nemělo nikterak bránit! :))

      Vymazat
  3. Hm, spravila si mi chut na obycajny chlebik s maslom a pazitkou :-)
    //kaviareň//

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádný kulinářský umění a přitom to tak uspokojí! :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky :* dostala jsem chuť na chleba :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne fotky :-) Tvuj Instagram sleduju moc rada :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mockrát! :) To mě velmi těší!

      Vymazat
  6. Moc pěkné fotky :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné fotografie :-) a to je jedlo vyzerá neuveriteľne lákavo :-)

    deliciousdame

    OdpovědětVymazat
  8. Mi povídej, já jsme nehorázně spavej člověl:D jinka já si smoothie dělám často, miluju to a navíc to docela i zasytí :)
    http://spaghetka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️