Avokádovo-vajíčková pomazánka

9:16 Kristýna H. 8 Comments

Avokádo mám hrozně ráda. Je takové v podstatě nenápadné, chuťové není extra výrazné, přitom je tolik možností jak s ním naložit. A hlavně! Je superzdravé! Nejen, že s ním při pečení můžete nahrazovat máslo, připravit si s ním guacamole, udělat si avokádovou omáčku na těstoviny, ale i si ho jen tak dát na chleba se solí a trochou pepře a vychutnat si jej třeba jen s rajčetem a vajíčkem natvrdo. To je totiž moc fajn kombinace. Já jsem se na webu fresh.iprima.cz inspirovala na jednu úžasnou pomazánku a tady je recept!





Co je potřeba:
1 zralé větší avokádo (případně 2 menší)
3 vejce uvařená natvrdo
1 jarní cibulka
1 lžička plnotučné hořčice
100g na jemno nastrouhaného sýra (eidam)
3 lžíce bílého hustého jogurtu (Hollandia)
pepř, sůl
Avokádo jsem zbavila slupky a pecky, jarní cibulku jsem si nakrájela na kolečka. Obojí jsem dala do mixéru, přidala hořčíci a jogurt a společně rozmixovala. Uvařená vajíčka jsem si na jemno nastrouhala a vmíchala do avokádové hmoty. Potom jsem přidala i nastrouhaný sýr a promíchala jsem. Na závěr jsem osolila a opepřila podle chuti. A je hotovo. Žádná velká věda a chutná skvěle! :)


A co vy, máte rádi avokádo?

8 komentářů:

  1. Pomazanka vypada moc dobre :-) Budu muset to avokado konecne taky ochutnat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zezačátku tě možná překvapí, že je takové nijaké. Moje první setkání bylo uplně hrozné, jsem říkala, že to znova jíst nechci. :)) Pak se to ale uplně změnilo, naučila jsem se s ním pracovat a kupuju ho už pravidelně. :) Zrovna dneska jsem si ho dávala do smoothie. :) Hlavně si ho ale nech dostatečně dozrát! :)

      Vymazat
  2. Avokádo jsem zatím měla jen 1x a to jsme si ho nakrájeli na plátky a posypali pepřem a solí a chutnalo mi :)
    Ale takovou pomazánku bych si nechala líbit :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Avokádo jím poměrně často a tenhle recept se mi moc líbí! určitě jej vyzkouším, díky! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Tak o takové verzi jsem ještě neslyšela, děkuji za recept :-)) Já mám ráda pomazánku z avokáda na topinky (jen avokádo, česnek, 2 trojúhelníčky sýra, trocha soli a pepře) a nebo jsem zkoušela i smoothie a to bylo taky prima :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  5. To musí být výborný! Skvělá insipirace! Asi si ji udělám k večeři, jestli to chutě vydrží a nesním to avokádo hned :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna jsem ji dodělala a s čerstvou kaiserkou chutná božsky! Díky :)

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️