InstaDiary 12/14

9:00 Kristýna H. 3 Comments

Dnes mám pro vás opět pravidelný příspěvek plný instafotek, které můžete najít na mém Instagramu. :) Prosinec se nesl v jasném duchu - vánočním. Vánoční trhy, procházky pro Praze, svařáky, trdelníky... :) 

Kousek od Kampy je úplná invaze labutí a kačen • Rackové s Pražským hradem a katedrálou sv. Víta v pozadí • Byla zima jak blázen, ale ten pohled na podvečerní Prahu za to stál!
Souhra světlo x stín • Po milion dnech konečně vykouklo slunko! • Výhledy na Prahu mě hrozně baví! :)


Z vánočních trhů v Norimberku • Svařák nesměl chybět! :) • A takhle hnusně bylo strašně a strašně dlouho...
K neuvěření! Rozkvetlý zlatý déšť a sníh! • Mráz přišel • První sněžení za okny


Vánoční pečení perníčků • Náš vánoční stromek • Vánočka na Vánoce prostě nesmí chybět!
Nová šála a zároveň rtěnka (kterou záhy přinesl Ježíšek) • Nasněžilo... • Ve vánočních barvách


Skvělé stíny Velvet Matt od Catrice • Trdelník já mám moc ráda! • Moje dvě nové kamarádky :)
Před vánočním obžérstvím to chtělo něco lehčího... • Nezbytnosti pro líčení na Štědrý večer • Trdelník a kafe z Emy, dokonalá kombinace! :))


Vzpomínka na Zanzibar • Jaké knihy nám přinesl Ježíšek • Úžasná Loreal Pure Red JLo :)
Je třeba si dělat malé velké radosti • PF 2015 • Alespoň jedno selfie za prosinec... :))


3 komentáře:

  1. Krásná fotky :) Prosinec jsi si musela báječně užít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, jdu tě okamžitě sledovat! :D

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️