Norimberk: gigawursty, tlačenka, čoko špíz, ale hlavně vánoční trhy!

8:40 Kristýna H. 6 Comments

Dneska bych vás chtěla vzít na malý výlet do Norimberka skrze fotografie. Před Vánoci jsou prostě děsně v oblibě vánoční trhy v Německu nebo Rakousku. A protože rádi výletíme, rozhodli jsme se, že se podíváme právě na trhy do Norimberka. Bohužel jsme nemohli vyrazit ve všední den, riskli jsme to tedy o víkendu a prostě počítali s tím, že poloprázdno, natož prázdno kolem stánků prostě nebude. A nebylo. Fakt nebylo. Totál hlava na hlavě, tlačenice, co vám mám povídat. Na moje nerves to teda uplně balzámek nebyl, ale nemohla jsem ani pípnout (no dobře, možná jsem maličko prskala), pač jsem hlavně já muže přemlouvala, ať se na ty trhy jedeme podívat. No, takže pominu-li trilion lidí mix Češi a Němci, tak historické centrum Norimberka je fakt nádherné! Určitě stojí za to se tam podívat a pokud vám to už letos nevyjde, příští rok jeďte! 
Stánky nabízí různé zboží - vánoční ozdoby z různých materiálů, krásné velké svítící hvězdy, svícny, vánoční přání, hračky, pletené šály a čepice, a miliony dalších nezbytností. A samozřejmě nesmí chybět ani občerstvovací stanice. A bez svařáku nemůžete odjet, to je prostě povinnost! Navíc, když to dávají do těch jejich hrníčků a ne do pitomýho plastovýho kelímku, ze kterýho si proste nelze vychutnat vůbec nic. A pak jsou tu stánky s jídlem a to je teda chuťovka, wursty na všechny způsoby a všech velikostí, v housce, bez housky, se zelím, s hořčicí, jak si jen zákazník přeje. Dobrota ze separátů prolitá litrem oleje, to chceš! (ovšem, pokud si na tom někdo ujíždí, tak samozřejmě proti gustu...! :) Jen tím chci říct, že ta nabídka občerstvení není prostě přiliš rozmanitá). Takže normálně se tu prostě nenajíte. Já tu teda měla uplně jiný lákadlo - čerstvé ovoce zalité čokoládou - banán, jahody, jablko, mandarinky, kiwi, ananas a já nevím, co ještě... jestli jste na sladký, tohle prostě nevynechejte! Já si vybrala jahody a klidně bych tenhle jahodovo-čokoládovej špíz dala ještě desetkrát... :) Takže za mě jednoznačně jasná volba! 
Co se týče nákupů, tak jsem se docela těšila, že nakoupím nějakou kosmetiku, možná mrknu na nějaký ten hadr. Tak jsem vlezla na 3 minuty do Douglase, ale to kvantum lidí bylo na mou křehkou nervovou soustavu příliš. Raději jsem se otočila a zase šla. No, takže jsem domu jela s prázdnou taškou, ale zase se moje bankovní konto příliš neprohlo, takže ve finále to zase nebylo až tak blbý. :) Tak jo, už se přestanu vykecávat a tady jsou ty fotky! :)


A co vy, byly jste letos také na nějakých vánočních trzích v zahraničí nebo se teprve chystáte? Budu ráda, když mi do komentářů napíšete vaše tipy, kde je to super, kde se dá skvěle nakupovat, kde to za to prostě stojí! :)





6 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky :) Letos se do zahraničí na trhy nechystám, jen tady v ČR
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já mám třeba ty trhy u nás hrozně ráda, jenom v Praze na Staromáku je to taky hlava na hlavě... :(

      Vymazat
  2. pekne fotky:) miluji vanocni trhy, skvela atmosfera a to jidlo vzdy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Atmosféra je skvělá, lidí by mohlo být míň a jídlo...no :D

      Vymazat
  3. Muselo to být super,krásné fotky:) Já letos bohužel na vánočních v trzích byla jen v Praze, ale v zahraničí je to krásné ve Vídni,kde jsem byla před pár lety:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Já právě ve Vídni na trzích ještě nebyla. Jen v Drážďanech a teď v Norimberku. Tak snad to vyjde zase na příště. :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️