Na Vánoce...

9:46 Kristýna H. 3 Comments


... mám ráda cukroví, hlavně to linecké a rohlíčky. Nic jiného vlastně nepotřebuji. :)
... si neumím představit nepodívat se na žádnou pohádku. Nejradši mám S čerty nejsou žerty. Je to rebel! :))
... miluji vůni jehličí, živé stromky, vánoční ozdoby.
... se těším na dárečky, to je jasné!
... mám ráda, když se probudím do Štědrého dne. Když jsem byla malá, vždycky to pro mě mělo uplně magickou atmosféru. :)
... si musím dát šupinku z kapra do peněženky (a jako vždy budu doufat, že splní svůj účel! :)) ).
... jsem milovala babiččin bramborový salát.
... chci být vždycky se svou rodinou.
... jím řízky. I když mám ryby ráda, nesnáším vybírat kosti. Já se strašně těšila na dárky, takže nebyl čas ztrácet čas vybíráním kostí! :))
... koledy nezpívám. Já vůbec nezpívám, je to bezpečnější. Jsem ráda, že jednou budou koledy zpívat moje děti.
... je nejlepší, když vidíte radost v očích po rozbalení dárku.
... si neumím představit jít ke štědrovečerní večeři v teplákách

... posílám dopis Ježíškovi. Pořád. 
... mám ráda vánoční písničky. Last Christmas od Wham!, Merry Christmas od Lennona, All I want for Christmas is you od Mariah Carrey nebo Do They Know Its Christmas od Band Aid. :)
... chci vidět Pelíšky a Pupendo. Ty hlášky jsou bezkonkurenční!
... obchodní centra raději vynechávám.
... musím mít vánonční hvězdu (kytku).
... mi chutná svařák víc než kdykoliv jindy.
... nemám ráda, když už je Štědrý večer pryč.
... a nejen na Vánoce by k sobě lidi měli vzájemně cítit respekt a uznání.



Mějte všichni krásné Vánoce, užijte si je v klidu, bez stresu, dávejte pozor na kosti při štědrovečerní večeři a ať najdete pod stromečkem co jste si přáli! :)

3 komentáře:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️