Když Ježíšek dárky přinese...

17:59 Kristýna H. 20 Comments

Měli jsme letos Vánoce docela na etapy, nejdřív s mužem a Cipísem, pak s rodinou z mužovi strany a nakonec s mou mamkou a bratrem. Návštěvy byly náročné, plné jídla, ale také pohody, setkání a dárků. :) A soudě podle všeho, co jsem dostala, tuším, že jsem byla asi zase hodná! Co jsem tedy našla pod stromečkem?



Ještě než se začnu chlubit svými vánočními radůstkami (Ježíšek plní přání! Dostala jsem totiž skoro všechno, co jsem si přála! Jenom ty klíčky od Maserati tam nebyly! :D), tak od té doby, co s námi Vánoce tráví i Cipís, najednou dostávají uplně nový rozměr. S dětmi (vlastními) je to celé o moc kouzelnější a záleží mi o to víc, aby všechno bylo jak má být - dodržování určitých tradic, krásně prostřený stůl a hlavně ta dětská radost. Ačkoliv Cipís tohle všechno ještě úplně nechápe, i přesto se ty Vánoce prostě dostávají do uplně jiných dimenzí! :) Okej, dost už s mateřskými výlevy a jdu se chlubit!



Tak tohle jsem potřebovala NUTNĚ! Kosmetické zrcátko (protože malovat se za šera nebo umělého světla v koupelně s sebou nese ve výsledku jisté nedokonalosti!), štětce na make-up a pudr od Hakuro (hurá!!!) a dokonalou rtěnku v odstínu Jungle Red od NARS (už začínám mít opravdu slušný rtěnkový arsenál!). :) Mamka i tchýně se letos trefily do stejného a od obou jsem dostala poukázku do H&M, kde nakupuji poměrně často, takže poukázky jsou opravdu v dobrých rukách! :)) Navrch jsem ještě dostala dvě tělová másla Cien, takže minimálně do roku 2021 mám vystaráno, než je spotřebuji! :))


Knihy jsou mým oblíbeným dárkem (zejména trefí-li se mi do vkusu). Letos jsem si přála nové vydání životopisu Coco Chanel a román Pokání od Ian McEwana. Viděla jsem film (naštěstí je to už docela dávno, takže si příběh moc nepamatuji), který se mi strašně líbil a už dlouho jsem si chtěla přečíst předlohu. Takže už se těším, až se začtu! A mamka mě mile překvapila knihou Ve jménu módy! :)


A to bych nebyla já, abych si nepřála nějakou "vychytávku" nebo něco, co je spojeno s fotografováním, které mě velmi baví. Už jsem pár let toužila po kvalitním polarizačním filtru. Kdysi jsem si koupila nějaký levnější, ale v tomto směru se opravdu vyplatí nešetřit. Výsledek byl totiž hrozný, respektive vůbec žádný. A hurá, už mám pořádný filtr a moc se těším, až ho vyzkouším. No a čím mě muž uplně maximálně překvapil, tak je poukázka na jednodenní workshop se známým fotografem Honzou Šibíkem. Až tento kurz absolvuji, určitě se s vámi podělím o reportáž! :)

Ani nevím, z čeho mám větší radost! Všechny dárky jsou totiž skvělé! :) Jako fakt! A teď vy! Co jste dostali pod stromeček a co vám udělalo největší radost? Děkuji za vaše komentáře! 

20 komentářů:

  1. Dárečky jsou nádherný, brala bych všechny.;) A ta rtěnka - aaach, momentálně si ujíždím na rudých.:-P Já jsem Pokání četla ještě před filmem, takže jsem byla trošičku zklamaná, jak už to tak bývá, ale pokud se ti film líbil, tak knížka bude taky.;)
    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velmi pěkně! :) Já teď celkově ujíždím na rtěnkách! A ty rudé, ano.. :) A tahle NARS je skutečně dokonalá... :) Proto také raději čtu nejdřív knihu a pak koukám na film. Jen jednou se mi podařilo přečíst knihu až po filmu (Pýcha a předsudek), jinak mi to vůbec nešlo číst (např. Sága rodu Forsythů nebo Návrat do Cold Mountain). Ale tady sázím na to, že film si skoro nepamatuji.. :) Tak jsem zvědavá. Děkuji! :)

      Vymazat
  2. To jsou opravdu krasne darecky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne darčeky :) tie štetce by som brala aj ja! :D
    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Dostala jsi nádherné dárečky. Ty štetce by se mi také hodily!
    http://clairestpink.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Tyhle štetce mohu jenom doporučit! :)

      Vymazat
  5. Skvěle fotíš, ta rtěnka je nádherná!:)

    http://carolinegrey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji! :) A ano, nemůžu nesouhlasit, rtěnka je přímo dokonalá... :)

      Vymazat
  6. same uzasne veci! mala si krasne vianoce:)

    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mockrát! :) Doufám, že i ty jsi měla krásné Vánoce. ;)

      Vymazat
  7. Krásné dárečky.. Těším se na reportáž o workshopu, ten by mě samotnou moc zajímal.. :-) Tělové máslo od Cien jsem dostala také, ale s kokosem.. a největší radost mi udělala kabelka od přítele :-))

    Hezký večer,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mockrát! :) Termíny budou vypsané až během února, takže někdy během první poloviny roku by se to mělo uskutečnit. Sama jsem moc zvědavá. :) No kokosové mám právě taky, takže jak říkám, zásoby na šest let dopředu. :D Ano, tak kabelek není nikdy dost! :) Děkuji a měj se zatím fajn! :)

      Vymazat
  8. Velmi pěkné dárky jsi dostala :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Wau tak tvoje dárky by som brala ! Vážne krásne určite by sa potešilo veľa žien ! :) Určite nejaký článok a tom filtry ale len pár viet by som zavítala lebo akurát som dostal nový foťák .
    Taktiež tie make-up štetce vyzerajú božsky možno recenzia by bola tiež fajn !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, měla jsem radost ze všeho. :) Až filtr na plno vyzkouším, tak zkusím něco napsat. ;) A co se týče těch štětců, nemám srování s žádnými jinými (pořádnými). Zatím jsou skvělé, štětinky jsou jemné, příjemné, make-up se s ním nanáší velmi dobře, pudr taktéž. Zatím jsem je prala po aplikacích jen jednou a nevypadla ani jedna štětinka. Pokud chceš top, profesionální štětce, mrkni na Zoevu, pokud ti stačí kvalitní štětce za uživatelsky přijatelnou cenu, tak Hakuro bude dobrá velmi dobrá volba! :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️