InstaDiary 11/14

8:54 Kristýna H. 9 Comments

Zas a opět mám pro vás pravidelný příspěvek s výběrem fotek z mého Instagramu. Ještě nedávno jsem byla neskutečně nadšená z podzimu, což se ještě na těchto fotkách promítne, bohužel aktuálně už tak mluvit nemůžu. Krásný podzim je pryč a začíná přicházet vlezlá zima... No co se dá dělat. Je to tak každý rok...

Hi guys! Today I have periodical post with insta photos for you. I was enthusiastic about colorful autumn lately. But now is cold, early dark outside and the perfect autumn is gone. We cannot do nothing, winter will be there year after year...


Nákup v Sephora se trochu zvrtnul • Omylem jsem si koupila bílou čokoládu, kterou opravdu dvakrát nemusím • V Lidlu měli maliny, v listopadu!
V hlavní roli Coco Chanel • Šla jsem do Tesca pro mandarinky a odnesla jsem si k tomu ještě boty, za tu cenu jsem je tam prostě n-e-m-o-h-l-a nechat! • V zimě užiju krémy na ruce nejvíc za celý rok

Shopping in Sephora was bigger than I supposed • By mistake I bought white chocolate • Lidl market offerd raspberries in November! 
This is my red beauty by Coco Chanel • My new F&F shoes for perfect price! • I love hand creams, in winter primarily


Praha a její kouzelná zákoutí • Jeden podvečer s mikrodominantou Pražského hradu v pozadí • Havel navždy!
 Tento výhled na Prahu mě vždycky dostane! • Západ slunce (a od té doby nevykouklo) • 17. listopad na Národní třídě

Prague magic corners • One early evening in Prague • Havel forever!
I love this view each time! • Sunset • 17th November 2014: 25 years after Velvet revolution  


Nejlepší Ema latté • dortíková pauza v Café Girafenové bistro á table v Dejvicích
Zase Ema, mňam! • Můj nový objev La Bohéme Café • Tam bych mohla být denně!

Ema to go •  Cheesecake break in Creperie Girafe • New french bistro in Dejvice
Ema again, love it! • Absolutely amazing La Bohéme Café • I can be there every day! 


Co by byl Instagram bez selfies?  • Slunce a barevné listí je dokonalá kombinace • Zase selfie
Tak jsem už "správná" blogerka, když mám na IG fotku s kafem ze Starbucksu? • Podzimní outfit • Romazlování se v Clinical Hair

IG autumn selfie • Sunshine and color leafs are perfect combination •  Another autumn IG selfie
Am I "cool" blogger when I have photo with Starbucks coffee? • Fall outfit • Pampering in Clinical Hair

Hotel Kokořín • Créme Brullé na dobrou noc • Podzim je stále krásný, i když slunce nesvítí
Parádní relax víkend na Kokořínsku • V La Bohéme Café je to jak v obýváku • Na zimu jsem připravena!

Hotel Kokorin • Good Night with créme brullé • Autumn is still beautiful
Fantastic relax weekend in hotel Kokorin • La Bohéme Café looks like living room • Ready for winter!     

 

9 komentářů:

  1. Souhlasím, krásné fotky.. :-) A nejvíc ti to sluší úplně na té poslední :-) Ta křídová tabule mi připomněla, když byla na Kampě, kde se psala lidská přání.. Šli jsme tam s přítelem a já napsala, že bych chtěla dostat pusu od youtubera (přítele) a on napsal, že bych chtěla začít jíst zeleninu .. to jsem trošku koukala.. ale pusu jsem dostala :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó moc ti děkuji! :) No na té Národce se vlastně taky psala lidská přání... Hodně skloňované bylo zejména jedno jméno...
      No vidíš, tak to je hezké, když se ta přání plní. :)

      Vymazat
  2. Pekne fotky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy opravdu závidím lidem, co bydlí v Praze. Já u nás nikdy na tak krásnou kavárnu nenarazila a ani nenarazím, protože tu není :D Podzim mám taky moc ráda, ale zima je taky krásná, když chce :)

    Taky mám na blogu něco málo podzimního, tak se můžeš podívat :) http://podivneajestepodivnejsi.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, v Praze je vážně z čeho vybírat... Tak až budeš mít někdy cestu do Prahy, tak určitě doporučuji udělat malý tour de café... :) To máš pravdu, zima umí být taky krásná. Což se ovšem o tomhle nikdy nekončícím zamračeném počasí říct nedá... Ale věřím, že se té hezké zimy dočkáme! :) Děkuji za odkaz, určitě se podívám! :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky :) Máš nádhernou šálu. A maliny jsem snad tento rok ani neměla ještě :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️