Cestovat s cestovkou? Mundo - no problemo!

22:18 Kristýna H. 8 Comments

Vánoce jsou za námi, blíží se konec roku a začátek dalšího. Ještě než se tu objeví článek ohledně mých vánočních radostí (Ježíšek u nás chodil totiž ještě dnes - 27.), které mě ujistily, že jsem zase byla hrozně hodná, tak se s vámi chci podělit o jeden cestovatelský tip. Přemýšlíte už o dovolené? Já tedy ano, pořád. Hrozně ráda plánuji, kam se vydáme, co nového objevíme a pak se strašně těším. :) Je to vždy takový můj styčný bod pro daný rok. My zrovna nejsme plážoví povaleči, strávit týden na jednom místě u moře je pro nás naprosto nemyslitelné. Když někde jsme, chceme vidět co nejvíc, danou zemi prostě lépe poznat a ne jen vyvalit břuch do písku. Většinou tedy vyrážíme na dovolené na vlastní pěst - letenky, ubytování, program si řešíme sami (nemám moc ráda organizované zájezdy). Taky nejsme uplně příznivci velkých klasických turistických hotelů, preferujeme penziony a celkově víc easy ubytování. Ačkoliv, čím jsme starší, ano, tím víc upřednostňujeme pohodlí. :) Ale stále platí, že velké hotely to prostě nejsou. S cestovkami nejezdíme. Ale znáte to, výjimka potvrzuje pravidlo! Je jedna cestovka, se kterou se "nebojíme" jet kamkoliv. Mundo. Španělsky to známená svět a ten s nimi vážně poznáte.


Pamatuji si, jako by to bylo včera, když muž kdysi přinesl letáček s odkazem na cestovku Mundo - byli jsme studenti, takže peněz nebylo nazbyt, ale samozřejmě jsme někam jet chtěli. Takže jsme se rozhodli pro poznávací zájezd v Černé hoře, o tři roky později jsme jeli do n-a-p-r-o-s-t-o překrásného Skotska a na něco jako svatební cestu jsme jeli na premiérový zájezd do africké Tanzanie a to byla pecka pecek! :) Pokud si chcete přečíst můj cestovatelský deník právě z tanzanského zájezdu a podívat se na více fotek, podívejte se sem. Nevadí-li vám low cost ubytování (stany, mobilhome, chatky, menší hotely atp.), nabitý program a prostě chcete poznat co nejvíc z dané země, Mundo vám jako vhodnou cestovku mohu jenom doporučit! Líbí se mi, že zde najdete i zájezdy do zemí, které nejsou uplně běžně vyhledávanými turistickými lokacemi, přestože mají hodně co nabídnout - třeba Albánie, Bosna a Hercegovina, Rumunsko, Uzbekistán nebo Zakarpatská Ukrajina. Do destinací, které nejsou příliš "daleko" se jede autobusem, zbylé zájezdy jsou letecké. A pokud jste vášniví cyklisté, i pro vás je tu poměrně široká nabídka cyklozájezdů... Zapomeňte na delegáty, tady vás budou doprovázet většinou dva průvodci, kteří vám vždy o oblasti, kterou zrovna navštívite poví co nejvíce informací a vezmou vás na veškeré túry. Aktuálně nás trochu brzdí rodičovské povinnosti, nicméně hned jak to půjde, rádi s Mundem zase vycestujeme... Láká mě totiž tolik zájezdů - Srí Lanka, Patagonie, výstup na Kilimandžáro a hlavně Madagaskar... Snad se někdy dočkám (a našetřím si na to). :)

A teď trochu fotodokumentace z našich zájezdů s Mundem :)

Tanzanie
Tanzanie - kráter Ngorongoro
Tanzanie - safari v NP Serengeti
Tanzanie
Tanzanie - Zanzibar
Skotsko - při výstupu na Ben Nevis
Skotsko . město Ullapool 
Skotsko - Eilean Donan
Skotsko
Černá Hora
Černá Hora
Černá Hora
Černá Hora - město Budva


Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jak jste na tom s cestováním vy? Raději s cestovkou nebo na vlastní pěst?


8 komentářů:

  1. Díky za tip! já bych se taky moc ráda podívala na Srí Lanku nebo celkově někam do Afriky, Asie či Jižní Ameriky. Taky si na to nejdřív musím našetřit.
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ty peníze to všechno brzdí! :( :)) Já bych cestovala až bych brečela! :)

      Vymazat
  2. Jsem nadšená! Přesně takovouhle dovolenou bych chtěla zažít. :) Může se zeptat na kolik vyšla ta Tanzanie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Určitě můžu doporučit! Co se Tanzanie týče, všechny informace včetně ceny najdeš tady - http://www.mundo.cz/zajezd/tanzanie. My to ještě měli o pár tisíc levnější, protože jeden přesun se konal autobusem (byl to celodenní přejezd), nyní je letadlem (o moc lepší varianta!). Tohle už je opravdu zájezd, na který je třeba si hodně našetřit, ale stojí to za to! Ty zážitky ti nikdo nevezme... :)

      Vymazat
  3. Já si cestování bohužel moc dovolit nemůžu, takže jsem byla jen jednou se školou v Anglii ale určitě bych si jednou až budu pracovat chtěla našetřit na nějakou pěknou dovolenou :)) Fotky jsou moc pěkné, nejvíce mě zaujala Tanzanie! :) Můj sen je rozhodně procestovat Ameriku a vidět Machu Picchu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Já taky začla víc cestovat jakmile jsem si začala vydělávat, to je jasné. A je snad jedno, kam se vydáš, všude je prostě něco úžasného, co za to stojí. :) Já mám také spoustu cestovatelských snů. Ano, a i Machu Picchu tam patří. :)

      Vymazat
  4. Božské fotky! Ach....
    Já se na ty fotky z dovolených a od moře asi nemůžu ani koukat..vždycky se mi hrozně zasteskne po létu :D Nějak mě ta zima zmáhá - a to ještě ani pořádná zima nezačala :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! To tě chápu! Mně se celkově hrozně stýská po cestování jako takovém. Už se těším, až budeme moct zase na plno vycestovat, i když vím, že to nebude hned tak... O zimě mi ani nemluv... :( :)))

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️