Vánoční wishlist

9:16 Kristýna H. 4 Comments

Psát "dopis Ježiškovi" se už asi nenosí. Dneska je to samý "vánoční wishlist", aktuálně se toto téma objevuje na milion a půl blozích skrz na skrz.. A objevovat bude, protože chtě nechtě, Vánoce jsou za chvíli tady. Taky to nechápu, jakože už ZASE?! Jedny Vánoce skončí a šup, jsou tu další! Ve shonu všech nákupů, půjček na dárky (protože lidi se fakt nepoučí), návštěv totálně přecpaných obchodních center, se vánoční atmosféra opravdu jen těžko hledá. Člověk by měl přeci jen trochu vydechnout, být v klidu, nestresovat se a těšit se na ty kouzelné chvíle strávené s rodinou. No jo, jsou to trochu klišé kecy, ale jako mám pravdu, no ne?! Stejně je to každý rok o maratonu shánění dárků, pečení sto druhů cukroví (pak to žere akorát pes a rybičky), stromečků, kaprů a bramborových salátů... Tak v tom shonu přeci jen zkuste vydechnout.... :)
Osobně mám velkou radost, když dostanu dárek, který si přeju a ještě větší radost, když mě někdo překvapí něčím milým. Protože o tom to je. A co si tedy přeju? Protože jsem děvče skromné, můj "višlist" je tu:


foto: tiffany.com
Šperky jsou prostě N-U-T-N-O-S-T-Í každé ženy. A kdo říká, že ne, tak kecá. Tiffany letos přišel s novou kolekcí pojemovanou jednoduše T. A jako tyhle náramky jsou naprosto skvělý! Potřebuju nutně všechny tři!


foto: bhphotovideo.com

Baví mě fotit a značka Canon je pro mě jasnou volbou! Takže proč to nehodit do profesionální laťky a když už bude mít Ježíšek utrácivou, tak prosím Canon eos Mark III 5D. Dík!



foto: ysl.com
Takže jako kabelky jsou další nezbytností pro slečny, dámy, ženy, paní... Nezachvátila mě Louis Vuitton mánie - proč?! má ji každá (cikánka), ani Michael Kors mánie, taky "birkinka" od Hermés není úplně top favoritka, příliš se mi nelíbí ani kabelky od Diora či Chanelu (což neznamená, že by mě snad jako dárek urazily! :)) ), ale celkově mě hodně zaujaly kabelky od Yves Saint Laurent. Je to čistá elegance, nápadité logo, krásné zpracování. Prostě must have! 


foto: sterlingmccallford.com

Ford Mustang je moje srdeční záležitost. Je to prostě auto, které na silnici nepřehlédnete. A myslim, že by mi jako fakt slušelo. A co na to Jeremy Clarkson?


foto: hdw.eweb4.com
Ovšem Mustang není vyloženě holčičí auto, takže do vozového parku samozřejmě snesu ještě jedno. Jestli něco Italové umí (kromě architektury a módy), tak jsou to auta. Nebo tedy jejich design! Maserati je toho důkazem! A krásně se mi bude hodit k té YSL kabelce!


... a teď vážně ...

Ne, opravdu nepotřebuji šperky od Tiffanyho, se svým foťákem jsem také spokojená, kabelky od Laurenta se mi sice líbí, ale jakákoliv kabelka dražší jak dva(cet) tisíce je prostě úlet, a moje malé autíčko mi také bohatě stačí. A můj skutečný dopis Ježíškovi už je na cestě... A co si skutečně přeji, to neprozradím. :) Přeji krásné shánění dárků!



4 komentáře:

  1. Moc hezký výběr, taky nic z toho nepotřebuju, ale neurazila bych se:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ani já bych samozřejmě ničím nepohrdla... :)) ale nakonec mám skromnější požadavky na Ježíška. :))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Já si dokonce myslím, že by m i všechny ty dárky docela slušely... :)) Ale asi si je nechám líbit až v příštím životě třeba. :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️