Rozmazlování se v Clinical Hair&Health: trichologie

12:00 Kristýna H. 4 Comments

Po porodu se moje vlasy doslova zbláznily! Dřív jsem neměla žádný výrazný problém s jakýmkoliv šamponem, nemusela jsem se rozhodně poohlížet po profesionálnějších řadách. Už v těhotenství se jejich vlastnost začala měnit a ani potom se to nijak výrazně nezlepšilo. A teď hledám a hledám, co by mým vlasům udělalo dobře. Jen si představte, jak jsou celý rok jsou zatěžované - v zimě mráz, v létě ostré slunce, na podzim inverze. Celkově to městské ovzduší jim příliš nepřidá, do toho všechna ta žehlení, fénování, barvení, lakování... Nedaj si chuděry chvíli oddechu! 
Pak přišla výzva od portálu Blogerky.cz na trichologickou ozdravnou kúru. Yes! Přesně tohle teď potřebuju. Neváhala jsem ani minutu a do vlasového centra jsem se objednala. Nemyslím si, že bych měla vlasy nějak divoce zničené, což mi potvrdila i tricholožka, ale z důvodu výše popsaných jsem jim tuto péči ráda nechala dopřát. Pokud vám vlasy neustále padají a nevidíte konce, trápí vás lupy (pozor, lupy nemusí souviset jen s vysušenou pokožkou, objevují se i lupy mastné, které jsou přilnuty k pokožce), nebo máte vlasy totálně zničené používáním žehličky, fénováním a barvením, je pro vás tato péče, nebojím se říct, nutností. Pokud teda nechcete, aby vám hlavu zdobil ježeček nebo ještě hůře pleška. A stejně jako kůže a pleť, i vlasy si prostě zaslouží jednou za čas tu správnou péči.
Tak abych se vrátila k tomu, jak to všechno probíhalo. Vlasové centrum Clinical Hair najdete v Praze kousek od metra Kobylisy. Tahle část města je pro mě velkou neznámou, tak jsem se bála, abych nebloudila, ale obavy byly naprosto zbytečné, centrum se totiž nachází kousek od metra (a tamějšího zeměměřičského ústavu). Hned jak jsem vešla dovnitř, přivítala mě pozitivně naladěná recepční Kristýna s nabídkou kávy nebo čaje. Následně mě seznámila se službami, které Clinical Hair&Health nabízí a krásně mi povyprávěla o trichologii. 
A šlo se na věc. O mé vlasy se starala milá a usměvavá Petra. Takže si myslím, že nejen správné přípravky, ale i dobrá nálada, která z Petry jenom sálala, se do výsledku jistojistě promítla! :) Vlasy mi umyla šamponem Clinical Derm a následně aplikovala masku, která obsahuje speciální rostlinný olej, který se dostane až do hloubky vlasů, a bio-kolagen. Maska se nechala 20 minut působit, poté se smyla a do vlasů mi Petra vmasírovala ještě regenerační balzám obsahující složky, které zvyšují hydrataci a výživu vlasů. Závěrem se ozdravené vlasy upravily - vyfoukaly, vyžehlily a ještě jsem Petru požádala, zda by mi lehce sestříhla ofinku. Už jsem se těšila, až si vlasy projedu rukou, protože už samy o sobě vypadaly skvěle! A na omak byly jemnější, hebčí a vyživenější. Z výsledku jsem měla takovou radost, že se na proceduru určitě zase ráda vrátím!
Domů odcházíte se vzorky šamponů, masky a tubičkou regenerační keratinové masky. Pokud máte hodně zničené vlasy, je totiž potřeba tuto proceduru svým vlasům dopřát 2 - 3x týdně. 

A co to je trichologie a jaký je postup celé léčby? Je to vědní obor na základě spojení dermatologie a kosmetiky, řeší problémy s vlasovou pokožku a vlasů samotných. Právě vlasová pokožka je základem všeho. Máte-li totiž problém s vlasy, je nutné hledat jeho příčinu právě na pokožce.  Jak jsem se zmiňovala již výše, trichologie vám pomůže s neduhy jako jsou lupy, mastnosta, padání vlasů, suchou a dehydratovanou kůží, roztřepenými vlasy, atd. Tricholožka vám udělá anamnézu - probere s vámi stravovací návyky, dědičnost, prostředí, ve kterém se pohybujete, stresové situace, péči o vlasy, chemické zásahy a nezapomíná se ani na aktuální zdravotní stav samotný. Následně zkoumá vlasy trichokamerou, která zjistí, jaký problém vaše vlasy a pokožku sužují. Tricholožka na základě výsledku navrhne léčebnou kúru. Délka trvání léčebných zákroků se liší v závislosti na stavu vlasů. Tedy čím víc jim dáváte zabrat, tím delší regeneraci budou potřebovat. Každopádně trichologie je vhodná úplně pro všechny. Respektive pro všechny, kteří chtějí správně pečovat o své vlasy a vlasovou pokožku.
Italské přípravky Clinical jsou antialergenní, jejich složení je na přírodní bázi a nenajdete v nich všechny ty šmejdy, které vaším kadeřím samozřejmě moc neprospějou - parabeny, sulfáty, silikony a nikl. A bohužel jsou součástí běžně dostupných vlasových prostředků v drogériích.

Clinical Hair nenabízí jenom trichologické ošetření vlasů, ale i vyšetření z kapky krve, které umožní včas upozornit na raná stádia onemocnění, akutních infekcí, alergií, záněty, přítomnost bakterií atd.; fyzioterepii a psychologické poradenství; nebo omlazení pleti pomocí Galvanic Spa II. Všechny potřebné informace najdete na stránkách Clinical Hair&Health.

Tento článek je psaný na základě výzvy pro Blogerky.

Usměvavá Petra, já a moje super ozdravené vlasy a milá recepční Kristýna
Jak jste na tom vy s péčí o vlasy? Už jste přemýšeli, že byste jim dopřáli podobnou kúru nebo už jste něco podobného přímo absolvovali?




4 komentáře:

  1. Veľmi zaujímavý a náučný článok! :) Moc sa mi páči a super fotky!

    http://wendy-lookbook.blogspot.cz/2014/11/giveaway.html

    Rada by som ťa pozvala na GIVEAWAY o novinku na českom trhu. Stačí odpovedať na jednoduchú otázku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý článek,o trichologii jsem ještě neslyšela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já o ní také slyšela poprvé, byla to zajímavá zkušenost! :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️