Outfit: Burgundy Fall

9:35 Kristýna H. 14 Comments

Dnes mám pro vás trochu smršť fotek. Já vím, že se v poslední době neustále opakuji, ale nemůžu si pomoct! Miluju tento podzim! Jasně, každý den sluníčko nesvítí, ale většinu dní ano! A je teplo! Takové, kdy si ještě bez zmrznutí můžu užívat šatů jako jsou tyto. Kupovala jsem si je vloni, ještě těhotná. Netušila jsem, jestli mi vlastně v budoucnu zase budou. Jsou mi, naštěstí! :)) A ta barva! Na podzim jako dělaná! Šálu jsem ulovila ve výprodejích v Lindexu, už jste jí mohli vidět v minulém outfitu. Tento outfit spíše doplňuje, než že by měla přímo plnit zahřejvací funkci. Nebyla to totiž vůbec potřeba! A co vy, jak si užíváte tento podzim? :)

I say it round and round, I know but I can´t help myself! Purely and simply I love this autumn! The sun isn´t shinning everyday, of course, but most of days! And the days are warm! I can wear this burgundy dress without freeze! I bought them last year when I was pregnant. I catched the scarf in Lindex sales and I love the colour! And what about you? Do you like this fall?

trenchcoat: Stradivarius | scarf: Lindex |  dress: Figl  | sunglass: F&F  | bag: Gionni via ZOOT  | shoes: H&M




14 komentářů:

  1. Moc pěkné ! Ty šaty a ta šála se k sobě moc hodí !!! A strašně ti sluší !!! :)


    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ujíždím na burgundy a zelené. Šaty jsou naprosto úžasné. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pekny outfit, vsechny barvicky k sobe narame sedi a ty saty jsou moc pekne! bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné šaty! Parádní podzimní barva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ty podzimní barvy mě hrozně baví! :)

      Vymazat
  5. hezký podzimní outfit:) ty šaty jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky a páčia sa mi veľmi tvoje šaty. :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️