Outtif: I love my boyfriend

9:32 Kristýna H. 0 Comments

Dlouho jsem uvažovala, zda si pořídit tyhle kalhoty. Byl to totiž přesně ten případ, kdy jsem si říkala - nikdy. Ale ne nadarmo se říká - nikdy neříkej nikdy! V nabídce obchodů se prostě staly častým artiklem a mně se začaly víc a víc líbit nebo-li méně a méně protivit. Až jsem si je vyzkoušela... Zkoušela jsem jich několik a nakonec jsem našla ty pravé kupodivu v Terranově. Tento outfit je ještě z minulé neděle, kdy jsem fotila Martinu a je laděn celkově trochu do pánského stylu. ;) 

I was thinking about this boyfriend jeans a long time ago. It was the case when I told to myself - never! But - never say never! I met this item in stores more often and I started to develop a taste of this boyfriends jeans! I decided to buy it, the perfect one for me I found in Terrranova surprisingly. This photos are from last Sunday when I took pictures of Martina and I tuned this outfit to men style a little.

jacket: Gate | scarf: Lindex |  watch: Axcent of Scandinavia  | shirt: Clockhouse (C&A)  | belt: New Yorker  | boyfriend jeans: Terranova  | slip-ons: Mango



0 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️