Fall photo-random

22:50 Kristýna H. 4 Comments

Dneska tu mám fotkový příspěvek, takže se nebojte, nebudu vás zatěžovat obsáhlým materiálem ke čtení. Vybrala jsem několik fotek pořízených v nedávné době. Ať to pořád není jenom o těch hadrech a takových těch holčičích blbostech. :) Mějte se fajn a užívejte těch (na listopad) teplých dní! :)


pražský západ slunce

v kavárně Kidó na pražské Letné

v žádném ročním období mi jablka nechutnají tolik jako na podzim!

kvetou. i na podzim!

opět v Kidó

barvy barvy barvy

v mojí oblíbené Emě

podzimní květena na balkonku

kontrola před focením outfitu

zase květena, zase balkonek a zase ta jablka!

kouzelný zámek Hrubá Skála - tam jsem prostě musela mít fotku

tak to vám fakt nepovím, co to je. prostě nějaká kytka :)


4 komentáře:

  1. Doopravdy krásné fotky! Moc se mi líbí ty schody, a pak to posezení u okna. Připadá mi takové rošťácké a připomíná dětství a prázdniny u babičky :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, obzvlášť se mi líbí poslední dvě ;)

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️