20 facts about me

21:48 Kristýna H. 4 Comments

Dneska mám pro vás takový oddychový článek. Pár (strašně důležitých) faktů, které vám na sebe prozradím.  :)

 

  1. Nejím houby a mořské plody.
  2. Rozhodně nejsem expert na češtinu a sama dost chybuji, ale nemůžu si pomoct: Naprosto mě irituje, když někdo neumí správně skloňovat číslovku dvě - zejména ve třetím a sedmém pádě - existuje jen DVĚMA! Není žádná jiná varianta (takže ne dvěmi, natož ten paskvil dvouma). Stejně tak mě vytáčí, když někdo neumí používat díky a kvůli. Přitom je to tak snadné.
  3. Výrazným (a tak celkově vůbec) rtěnkám jsem přišla na chuť až v nedávné době. Myslím, že teď nutně potřebuji MAC nebo Nars. Nebo obě!
  4. Hrozně utrácím = neumím šetřit (na nový rok to vypadá na jasné předsevzetí!)
  5. Jsem náladová.
  6. Někdy dělám zbytečně unáhlená rozhodnutí (hlavně když nakupuju)
  7. Když něco chci, tak hned! Včera bylo pozdě.
  8. Umím být pěkně líná, když na to přijde.
  9. Nelíbí se mi "zpravodajství" na televizi Nova. Láďa Hruška v hlavní zpravodajské relaci? wtf?!
  10. Můj nejoblíbenější film (nehledě na jeho filmařské kvality a naivitu příběhu) byl, je a bude Hříšný tanec. Prostě jo. 
  11. Oblíbený drink? Mojito nebo Mai Tai. 
  12. Ráda čtu naturalistické romány od Émila Zoly.
  13. Strašně se mi líbí francouzština, ale stále jsem nenašla odvahu se jí začít učit (trochu se to odkazuje i k bodu č. 8... ehm...)
  14. Mám ráda čokoládu... Jako ta s více procenty kakaa je super, bez pochyb. Ale Milka Oreo....mňam! :))
  15. Doufám, že se ještě dožiju zákazu kouření v restauracích a barech v České republice. Je to prostě hnus pak smrdět jako popelník.
  16. Baví mě cestovat! Ať jsou to Čechy nebo zahraničí (a mám pár cestovatelských snů).
  17. Chutná mi mexická kuchyně (přijímám tipy na dobrou mexickou restauraci v Praze! (Já mohu doporučit Las Adelitas)
  18. Kdybych si měla vybrat dvě osobnosti, budou to Václav Havel a Nicolas Winton.
  19. Mám hrozně moc párů bot. Raději to ani nepočítám. Každopádně už je nemám kam dávat (nejpočetnější jsou Converse a Mel).
  20. Chci své děti naučit, k jakým historickým událostem se pojí naše státní svátky. Aby věděli, jaké důležité události se například děly 17. listopadu 89.


●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●


Today I have undemanding post for you. There are 20 facts about me:

  1. I don´t like mushrooms and seafood.
  2. It annoys me when someone using the Czech language with mistakes.
  3. I like statement lipsticks lately. I need some MAC or Nars lipstick. Or both!
  4. I´m spending money like water.
  5. I´m moody.
  6. Sometimes I make a rash decisions (especially during shopping).
  7. When I something want, want it right now!
  8. I can be lazy...
  9. I don´t like news in TV Nova. There is one people-loved-guy (Hruška) who cooking in main news in the evening. Wtf?!
  10. My favourite movie is Dirty Dancing. Absolutely.
  11. Favourite drink? Mojito and Mai Tai.
  12. I like reading novels by Émile Zola.
  13. I like French language so much. But I never found a courage to learn it.
  14. I love chocolate. Yes, with more percentage of cocoa is perfect. But Milka Oreo is so yummy... 
  15. I want to prohibition of smoking in restaurants and clubs in the Czech republic.
  16. I love travelling. 
  17. I like mexican food. Do you know some good mexican restaurant in Prague (I can recommend Las Adelitas)
  18. When I had to chose two important persons, it will be Václav Havel and Nicolas Winton.
  19. I have so many shoes! 
  20. I want to learn my children the meaning of Czech national holidays. I think is important to know about i.e. what was happend on 17th November 1989.

4 komentáře:

  1. Skvělá fakta :)) Čeština mě taky irituje :D (už vidím, jak hnedka napíšu nějakou chybu :D) 5,6,7,8 to jsem přesně i já :) a s 15 naprostý souhlas ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, taky se vždycky bojím, abych někde neměla hrubku... :)) Nikdy není bezchybný, ale jsou určité základy, které by snad mohly být samozřejmostí pro všechny... Ale nejsou, bohužel. Tak to se shodujeme zrovna ne v moc chválihodných bodech... :D (až na tu patnáctku, samozřejmě)

      Vymazat
  2. Dobrá fakta, s většinou souhlasím. Když už jsi nakousla ten pravopis, tak hodně v blogerském světě vidím, že tip a typ pro někoho není moc velký rozdíl.. Jednou už jsem to i do komentáře jedné slečně napsala. Možná jsem působila jako suchar, ale nemohla jsem si pomoct :-))) .. Houby také moc nemusím a botičky a mexická kuchyně také patří mezi mé oblíbené věci. Své děti jednou nechci učit jen události vazající se ke státním svátkům, ale také, aby znaly pořádně místo, kde se narodily - pravděpodobně (a doufám), že Prahu. Moje mamka mě v těchto záležitostech docela cepovala (ale já o to stála a jsem za to ráda). Přišlo mi docela smutné, když jsem byla ve čtvrťáku jediná, kdo dokázal popsat Královskou cestu v Praze. O státních svátcích nemluvě... Bohužel...

    Měj se hezky,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za zpožděné puštění komentů, nějak mě nenapadlo, že mě blogger neupozorní, že mám vůbec nějaké komentáře ke schválení, teď už vím, jak a kde na to. Tak k věci - no áno! :D Ono celkově nejen blogerky, ale vůbec spousta lidí nechápe, že je tip a typ a jeký je v tom rozdíl... :)) Přesně to, co píšeš je podle mě taky hrozně důležité - aby člověk prostě nebyl jen tupec, který ani neví, co je za svátek nebo nevěděl nic o místě, kde žije. Naprosto souhlasím. :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️