Podzimní jablečný chlebíček

9:41 Kristýna H. 4 Comments

Podzim má pro mě mnoho symbolů a jedním z nich jsou jablka. Způsobů, jak s nimi naložit je bezpočet a já vám dnes přináším tip na jednoduchý recept. Původ tohoto receptu můžete najít v sešítcích Alnatura v dm drogeriích.




Co je potřeba:
cca 450g jablek
25g cukru (původní recept počítá s 50g, záleží jak máte sladká jablka)
1 lžíce skořice
1 lžíce kakaa
1 sáček prášku na pečení bez fosfátů
250g celozrnné pšeničné mouky
50g sušených fíků (lze vynechat nebo můžete nahradit sušenými brusinkami, goji, švestkami, ...)
50g rozinek
50g nasekaných ořechů dle libosti
3 lžíce jablečného džusu
špetka soli

Oloupaná jablka jsem si v mixéru rozmixovala na malé kousky a smíchala s cukrem a nechala chvíli odležet (v receptu doporučují až 12 hodin, na to jsem bohužel neměla čas). S moukou smícháme prášek do pečiva, kakao a skořici a špetkou soli. Sušené ovoce (pokud používáte fíky nebo švestky, nakrájejte je na drobno) smíchejte s jablky. Jablečnou směs jsem spojila se sypkou a zapracovala ve vlhké těsto. Do chlebíčkové formy jsem si dala pečící papír, aby se pak dal výsledný chlebík dobře vyndat. Pekla jsem v troubě na 180 °C asi hodinu (zkuste těsto špejlí).

Chlebíček jsem bohužel nezvládla vyfotit nakrájený, ihned se po něm u nás zaprášilo. ;)
Dobrou chuť! :)


4 komentáře:

  1. Máme teďka na zahradě snad tunu jablek, takže to o víkendu pravděpodobně vyzkouším! :-) Po výborném hruškovém koláči další skvělá inspirace! :-) Děkuji a těším se na další! :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jednoduché a výsledek stojí za to! :) Zítra se na něj znova chystám. :)

      Vymazat
  2. Mňam! Tá vyzerá chutne. Ďakujem za tip určite vyskúšam :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️