Outfit: Yumi dress

9:58 Kristýna H. 9 Comments

Dnes přináším ještě nedělní outfit, kdy jsem vyvětrala tyto šaty s barevnými pírky, které mi prostě evokují podzim. Takový ten podzim, který mám hrozně ráda, to příjemné, hřejícím sluncem prosluněné období, stromy začínají hrát všemi barvami... škoda, že to nevydrží až do jara a musí se to zkazit zimou. :)) Takže si teď ty krásné barevné dny hodlám maximálně užívat! :) Krásný den všem! :)

bunda: Divided by H&M | šaty: Yumi (via Slevomat) | náramek: H&M | brýle: F&F | hodinky: Pierre Cardin | baleríny: Melissa (via My-Store)






9 komentářů:

  1. Škoda, že u nás nemáme moc teplé podzimní dny, hned bych zmrzla, ale outfit je moc pěkný:)
    http://difdirections.blogspot.cz/
    můj nový blog, ráda bych znala názor:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, já mám pro takovéhle dny vysloveně slabost. ;) Blog máš moc pěkný! ;)

      Vymazat
  2. Krásný outfit!! :-) Zatímasi nejlepší, co jsem na tobě viděla :-) A ty brýle jsou super!! :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný outfit! ty šaty jsou roztomilý !! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný šaty!!! :)
    Zvu tě na http://www.lespetiteshipsters.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělej outfit, hrozně se mi líbí ty šaty takhle s tou džískou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti! :) Tuhle kombinaci mám taky moc ráda. :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️