Outfit: Navy blue trenchcoat

21:23 Kristýna H. 5 Comments

Jak jsem psala v minulém článku, zapomněla jsem vyfotit svůj nový trenčkot ze Stradivariusu a slíbila jsem ho v nějakém outfitu. A je to tady. :) Podzim mě hrozně moc baví, miluju jeho barvy! Tyto hořčicové šaty jsem si pořídila vloni na SheInside (byl to jediný pěkný kousek v celé objednávce) a vyvětrala jsem je až letos. Mimochodem, dnes jsem byla na mini nákupu a má barva podzimu bude rozhodně vínová! :) 

Pokud se vám líbí tento blog, budu ráda, když mu dáte hlas v anketě Blogerka roku. :) Děkuji! 

I forgot to take a photo of my new trench coat how I wrote in the last post. Here it is! I love autumn, so many colours all around! This mustard yellow dress is from SheInside.com (I ordered it in last year and it was just one nice item of my whole order). By the way, I was shopping today and my autumn´s colour is burgundy, definitely! :)) 

Do you like Lady Kerstyn´s blog? Don´t forget to give a vote - Blogger of the Year. Thank you so much! :)

trenčkot: Stradivarius | šaty: SheInside | kabelka: Gate | boty: H&M






5 komentářů:

  1. Trenčkot je skvělej a šaty jsou taky super! Tahle kombinace je prostě moc slušivá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Mám hrozně ráda podzimní ladění outfitů v tomto ročním období. :)

      Vymazat
  2. super :) sluší ti to :) takový trenčkot mám z dětského Takka a to už mi není dvacet let :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jo, to znám, mám mikinu Puma také z dětského oddělení. A dvacet už mi taky nějakou dobu není. :D

      Vymazat
  3. Páni, to jsou barvičky, úplně záříš :)

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️