Outfit: Check Print Shirt

11:29 Kristýna H. 6 Comments

Dnešní outfit není ničím výjimečný. Když ale jeden můj kamarád viděl tuto košili, zcela bez zábran mi řekl, že je to hrůza (ehm, věc názoru, že... :) ), a že šaty jsou lepší. Ano, s tím naprosto souhlasím. Šaty jsou krásné, ženské, elegantní (i když, bohužel to neplatí plošně). Takže tímto příspěvkem jsem jen chtěla ukázat, že i taková košile se dá nosit se sukní, ne jen s kalhotami. Díky neuvěřitelně skvělému počasí v říjnu nebyl problém si takovýto outfit bez problémů užít a nezmrznout. Boty jsem zvolila klasické, pohodlné Conversky. :) Co si o těchto kostkatých košilích, které jsou tento podzim tak oblíbené, myslíte?

Today´s outfit isn´t special. One my friend told me if I am sure of wearing this check print shirt. Dresses are better! Yes, definitely I agree. Dresses are more feminine, beautiful, elegant (unfortunetely not always). So I have just wanted to show this check print shirt plus skirt combo, not with jeans or another pants. I love this autumn, the weather in October makes me so happy! It isn´t problem to wearing these simple outfits without freeze to death. I completed it about my favourite Converse, red in this case. What do you think about these check print shirts?

košile: Reserved | sukně: Soul Cal&Co |  hodinky: Axcent of Scandinavia  | boty: Converse


6 komentářů:

  1. Mě se tedy košile a celý outfit moc líbí :-)) Mám ráda kombinaci černých punčocháčů a rudé rtěnky - paráda! :-)))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Nějak se mi ty výrazné rtěnky zalíbily. Obzvlášť takhle na podzim. :)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší, i když bych zvolila jiné boty. Barevně jsou sice perfektní, ale (a teď to nemyslím nijak špatně) ta sukně dost zkracuje nohy, takže by byly nějaké menší podpatky hezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš bohužel pravdu. ;)) Obecně se mi k sukním a šatům líbí podpatky, hodí to celý outfit uplně do jiných rozměrů. Tady jsem spíše chtěla stejně doplnit ten ležérní styl kostkované košile.

      Vymazat
  3. naprosto boží outfit! moc ti to sluší, conversky jsou peckové, a strašně se k tomu hodí :) prostě nejlepší botky, podle mě.. :) skvěle sladěný outfit, moc chválím :)

    > GIVEAWAY NA MÉM BLOGU <

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Conversky jsou nesmrtelná klasika! :) Díky! :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️