Outfit: Bird Print Top

10:14 Kristýna H. 4 Comments

V neděli bylo nádherně. Odpoledne bylo takové teplo, že kabát jsem odložila a na Street Food Festivalu chodila jen v topu s krátkými rukávy. Právě tento top s motivem ptáků a černým límečkem je můj úlovek za poslední dobu na Votoči za pár korun. :) Doplnila jsem ho tmavě zeleným kabátem, psaníčkem Dara Bags, džíny Lee a novými slip-ony z Manga. 

Pokud se vám líbí tento blog, budu ráda, když mu dáte hlas v anketě Blogerka roku. :) Děkuji!   

It was perfect weather on Sunday. So I didn´t need my dark green trench coat in the afternoon and I was going at this top with short sleeves only. This bird print top with black collar is my last catch from Votočvohoz website for very good price.

Do you like Lady Kerstyn´s blog? Don´t forget to give a vote - Blogger of the Year. Thank you so much! :) 

trenčkot: Gate | top: Divided by H&M (via Votočvohoz) | jeans: Lee | kabelka: Dara Bags | brýle: F&F | hodinky: Axcent of Scandinavia  | náramky: Gate | boty: Mango





4 komentáře:

  1. A zrovna, když jsem si prohlížela tvé fotky z neděle a viděla jsem kousek kabelky a stejné zapínání u hodinek jako mám já, mě napadlo, jak vypadal celý outfít :-D Moc se mi líbí kombinace červených nehtů a zeleného kabátu :))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to sluší! :)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️