Už jsi byl v ... Delmart?

11:05 Kristýna H. 3 Comments

Jednou jsem celá nadšená psala o Marty´s Kitchen ve Francouzské a že se s vámi vždycky podělím o nějakém tom pěkném místě, ovšem od té doby ticho po pěšině, že? Sypu si popel na hlavu a dnešním článkem to, doufám, alespoň trochu napravím.
Jdu si tak po Andělu a na místě, kde dlouho byl Deichmann je najednou nový obchod s názvem Delmart. Poprvé pospíchám, tak jen spěšně nakukuji přes výlohu, kde na mé chuťové buňky útočí různé druhy ovoce a slibuji si, že se tam někdy podívám. Na další týden jsem si udělala víc času a Delmart navštívila. V přízemí najdete obchod s čerstvými, kvalitními potravinami. Různé druhy ovoce, zeleniny, maso, sýry, marmelády, paštiky, pečivo, ryby, káva, čaje, vína... prostě všechno na co si vzpomenete. Obchod mi částečně připomíná Sklizeno nebo Marks&Spencer. 
Máte hlad? Potřebujete se nasnídat, naobědvat, posvačit nebo jentak poklábosit s kamarádkou u kafe a zákusku? Není problém! V prvním patře je totiž bistro. Co oceňuji, je výtah, takže i já, matka s kočárkem, jsem mohla bistro v patře bez problémů navštívit. Hned naproti schodům je pokladna, kde vám paní předá kartičku, na níž si budete u obsluhy načítat svou útratu. Samotný "bar" je rozdělen do čtyř částí - káva a sladké/cereálie/sendviče/saláty a polévky. Nečekejte tedy šťavnaté steaky, pizzu nebo těstoviny, ale jednoduché, nicméně kvalitní občerstvení z čerstvých potravin. Delmart jsem navštívila přes poledne, takže má volba byla jasná - salát. Co je na tomto bistru zajímavé, že si vše můžete namixovat sami. Respektive vybrat ingredience. Za 89,- si vyberete z čeho bude salát tvořit základ (polníček, rukola, takový a makový salát, baby špenát, ...) a pak se rozhodnete, jakých 6 doplňujících položek si salát obohatíte - na výběr je toho hodně, např. cizrna, různé ořechy (včetně piniových) a semínka, různé druhy zeleniny - rajče, hrášek, červená řepa, paprika, atd. Na závěr si vyberete zálivku nebo si necháte salát jen zakápnout olivovým olejem. Za příplatek si pak můžete ještě jídlo doplnit například o kuřecí maso, tuňáka nebo třeba i quinou. Samozřejmostí je pečivo v ceně - made in Delmart. :) K pití si tu můžete dát kohoutkovou vodu s citrónem a mátou (též v ceně) nebo jeden z místních výborných freshů (já zkusila jablko-třešeň-hrozno a byl to sen! :) ) Podtrženo, sečteno, Delmart je příjemný podnik s kvalitními potravinami, kam se určitě budete rádi vracet. :)


3 komentáře:

  1. Hmmm, vypadá to parádně.. Pravda, že na první pohled to připomíná Sklizeno i M&S. Obojí mám ale moc ráda a tak se vydám si sem.. :-)

    Dobrý tip, zvlášť když mám školu na béčku a na Anděl tím pádem kousíček :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajdi, hrozně mě překvapilo, co se to na tom Smíchově objevilo! :)

      Vymazat
  2. Taky to tam mám hrozně ráda, MS to připomíná proto, že majitel je bývalý ředitel českého MS :)
    Jen se to tam přes prázdniny trochu změnilo a už nemají cereálie, ale vajíčka a burgery a saláty se rozdělily na malý a velký, malý zlevnil, velký zdražil. Mně to vlastně docela vyhovuje, protože jsem velký s pečivem nikdy nedojedla a polovinu si brala s sebou, ten malý aspoň sním :D
    Verča
    Ne hladu

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️