Podzimní Dyzajn Márket

10:27 Kristýna H. 8 Comments

Už je to takovou mou tradicí, že když se v Praze koná Dyzajn Márket, jdu se tam podívat, i když nemám v plánu si něco pořídit. Líbí se mi ta atmosféra, šrumec kolem stánků a hlavně ráda okukuji autorskou tvorbu. Podzimní Dyzajn Márket probíhá právě tento víkend, tentokrát na dvou místech zároveň - na piazzetě Národního divadla a na Střeleckém ostrově. Šli jsme tam hlavně z toho důvodu, že muž má tašku od ZasPas, kterou potřeboval reklamovat (o tom napíšu samostatný článek jakmile se nám taška vrátí). A zase se bylo na co koukat, a vybrala bych si toho spousty! Nakonec jsem byla od muže obdarována psaníčkem právě od ZasPas. :)) Je to k nevíře, že někdo může vytvořit originální a zároveň elegantní psaníčko z recyklovaných bezpečnostních pásů z auta! Ale jak říkám, o tom napíši později více. Kdo se ještě na Dyzajn Marketu nebyl podívat, tak určitě můžu doporučit. Další se koná 13. a 14.prosince! :)













8 komentářů:

  1. Já mám na tuhle akci vždycky smůlu, těším se jak malá pokaždý, když se koná, ale nakonec mi do toho stejně něco vleze :/, takže si opět říkám: "Příště."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se koná poměrně často, tak věřím, že ti to jednou vyjde! :))

      Vymazat
  2. Ach jo, ani nechci vědět, kolikrát už jsem se tam chystala!! A stejně jako Georgianě mi vždycky do toho něco vleze... Fotky mě ale docela přesvědčili a ten poslední, pravděpodobně vánočn si ujít nenechám... bez té modro kytičkované tašky na fotce bych asi neodešla :-D Nevíš, kolik stojí ? :)

    Hezkou neděli,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože můj... to jsem to napsala :-D Samozřejmě přesvědčily a vanoční ;-) papa

      Vymazat
    2. V pořádku, to znám :)) Jasně, ty tašky, to náhodou vím, co je zač, je to značka Popular, najdeš ji i na Fleru - http://www.fler.cz/popular Tento typ tam mají kolem tisícovky... ;)

      Vymazat
  3. Téda, tak na vánoční musím zajít. Nevíš, kdo vyrábí ten stojan na skleničky, co visí na lahvi? ten jako správný alkoholik nutně potřebuju! Díky B.

    http://mamapocket.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajdi, doporučuji nacpat peněženku! :)) Tak to bohužel neporadím, netuším vůbec. :(

      Vymazat
  4. Takové pěkné věci !!Chci tam :D
    http://klarissaaddell.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️